Beetje jammer inderdaad en met name iemand als Ekdom moet veel beter dan dat kunnen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gebeurd echt zooooo vaak de laatste tijd. Beetje jammer.
Zo prof klinkt heel dat 3fm niet meer. (C&S, afkappen muziek, Giel, Claudia)
Mwah, niet alleen Ekdom. Iedereen kan klokkijken en zien hoelang een nummer duurt toch. Zelfs ik zou dat kunnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad en met name iemand als Ekdom moet veel beter dan dat kunnen..
Heel vreemd inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar dat wanneer van tevoren een programma opgenomen is, het resultaat nooit tussen 2 reclameblokken past.
Ook, maar ook Damien Risequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef Brennel het volgende:
Deze doet me een beetje (boel) denken aan Mad World van Gary Jules.
Maar wie het is? Geen idee.
die zijn leuk hehquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:15 schreef Qunix het volgende:
Ik kap er ook mee.... Luister nu alle Sandstorm mixes die bij Giel waren
Ik had hem 1x eerder gehoord toen ik onder de douche stond in den ochtend...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan geeft dat meteen aan hoe vaak ik Giel hoor...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die is inderdaad
Maar dat was dan een lange zit, als je nu pas reageert
Ik luister alleen af en toe naar Giel in de Freaknacht. Vraag me dan ook eigenlijk wel af hoe ik het weet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan geeft dat meteen aan hoe vaak ik Giel hoor...
In de vorm van een uuropener die 3 uur duurt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Als ze toch moesten voicetracken, was het eigenlijk ook wel leuk geweest als ze een hele uitzending door Domien en Edwin aan elkaar hadden laten praten.
Daar zijn dan weer de fragmenten voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de vorm van een uuropener die 3 uur duurt?
Zou best leuk zijn geweest idd, al mis je dan natuurlijk wel de EkStra in de naam Ekstra Weekend, en da's toch wat vreemd.
Hij doet het erg lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die zijn leuk heh![]()
ben ze nu op zn hyves aan t uploaden
Al het budget is opgegaan aan de helikopter vol met prijzen en prijzengooier Domien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die moeten we zien....
Dit was echt
(Huh, zelfs de jingles worden afgekapt, budget op?)
Daar krijg je ook geen genoeg van!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- now playing VISAGE - FADE TO GREY
Daar ga ik lachend overheen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
Marc tot 22:00 ?![]()
* -Hans- now playing VISAGE - FADE TO GREY
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar krijg je ook geen genoeg van!!van Velzen
Oeh ! die is inderdaad niet verkeerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ga ik lachend overheen...
Now playing: Bruce Springsteen - Rosalita (Come Out Tonight) live
Michiel zit in het vliegtuig naar de USA en Gerard is vrij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:48 schreef gerbenp het volgende:
[ afbeelding ]
Zie het ook pas net
Dus is er geen live uitzending, alleen maar best of, ook wel ok.
En we weten allemaal wat het resultaat daarvan is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
In een KLB topic over Wie is de Chef: "Ik had die Nicole wel eens willen batsen".
Ja, zo dacht Ekdom er ook over.
Niet echt mijn ding. (Sorry) maar Bruce hoor ik liever niet dan wel....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar ga ik lachend overheen...
Now playing: Bruce Springsteen - Rosalita (Come Out Tonight) live
Thx. Dan weet ik dat ook weer. Van michiel wist ik het al, maar van Ekdom niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel zit in het vliegtuig naar de USA en Gerard is vrij.
Mag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding. (Sorry) maar Bruce hoor ik liever niet dan wel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mag.
kijk mij eens tolerant zijn!Ik denk dat daar meer mensen zo over denken. Maar ik krijg het niet weg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is 'ie ook aangesloten of hangt het snoertje gewoon los?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:55 schreef Feivel1 het volgende:
Briljant! Toen ik twee weken geleden met mn grote bek riep: "Jullie zouden hier in de techniekruimte ook een webcam moeten hangen", had ik niet verwacht dat ze het ook echt zouden doen.
Er hangt nu namelijk een cam.
Bruce en Lennon!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En we weten allemaal wat het resultaat daarvan is.
Hij is ook aangesloten, hehe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 'ie ook aangesloten of hangt het snoertje gewoon los?
Het is ook gewoon niet mogelijk bij een voicetrack om precies de juiste lengte te hebben. Dat komt niet door de reclameblokken (die kunnen goed van tevoren bekend zijn), maar door het NOS journaal! Dat is elk uur weer anders van lengte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |