Sterkte ermee ! blij dat ik hier geen Ziggo heb.. al was het alleen al vanwege de belachelijke naamquote:
Oequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Herman Finkers - Geen spatader veranderd
Ga ik ook zo doenquote:
Heb ze allemaal op dvdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe
Die wil ik ook nog en EHBO is mijn lust en mijn leven
In Mei ben ik met mijn vader naar Herman gegaan. (Domien zou ook in dezelfde zaal hebben gezeten, maar heb hem niet gevonden) Dat was ook echt leuk. Alleen wat minder woord grappen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ze allemaal op dvd
Behalve de laatste dan
Ik wilde zeggen dat Domien zn avondje Herman Finkers gemist had, maar dat wist je natuurlijk want daardoor kon je hem die avond juist wel zienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oe
Die wil ik ook nog en EHBO is mijn lust en mijn leven
In Mei ben ik met mijn vader naar Herman gegaan. (Domien zou ook in dezelfde zaal hebben gezeten, maar heb hem niet gevonden) Dat was ook echt leuk. Alleen wat minder woord grappen.
Daar kon ik ze juist niet vinden...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Internet
Nieuwsgroepen in het bijzonder
Niet meer nee, is al te lang geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar kon ik ze juist niet vinden...
Leuke plaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:Jamie Lidell in the Mr. Coconut Remix
Goeie plaat om na de MH te draaien deze week.
Ik zoek nu ongeveer 2 jaar op de newsgroepen. Maar tevergeefs..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet meer nee, is al te lang geleden
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, volgende week Ekstra Weekend op afstand.
Gebeurd echt zooooo vaak de laatste tijd. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Start die plaat dan niet... tjonge jonge zeg
Benieuwd wat ze om half negen doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, volgende week Ekstra Weekend op afstand.
Ik vind het toch raar dat wanneer van tevoren een programma opgenomen is, het resultaat nooit tussen 2 reclameblokken past.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:59 schreef -Hans- het volgende:
Start die plaat dan niet... tjonge jonge zeg
Dat is zeer cool!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
hai iedereen![]()
ik heb alle mash up mixen ('90) van Sandstorm van Giel zn site gerukt![]()
en nog een leuke mail van Sander zelf gehad![]()
![]()
![]()
Hey Eliza, cool dat de mixen op youtube een succes is. Ik kan je misschien nog wel ffhelpen aan een paar recente foto's en/of logo om te gebruiken bij defilmpjes.De jaarmixen heb ik niet meer online staan. Die downloads zijn zo'n succesdat ik daar wel gedoe over kreeg met Buma/ stichting Brein.Nu kan je een mix van een uur ook niet als youtube filmpje online zetten natuurlijk, omdat dat max. 10 minuten is geloof ik. Ik las inderdaad op de hyves of ik nog op KX te horen ben. Nee, ben daareind vorig jaar meegestopt vanwege drukte met andere mix/muziekbezigheden. Deze week heeft Giel mijn 10 90s mixen uitegzonden, als t goed is gaan zedaar ook nog wat mee doen op www.giel.vara.nl
Groetjes Sander
Die is inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoorde net toen ik....uhh...aan het toiletteren was 'mijn' request (OT Quartet) nog voorbij komen
Giel is er al een tijdje fan van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Megahit? Nog nooit eerder gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |