Veel dezelfde onderwerpen en citaten als "Beste Johan" hoor.quote:
Wat zei hij precies?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef BB-boy het volgende:
Johan heeft gelijk over Timmer; puur om een wit voetje te halen bij de fans.
Dat hij een toneelstukje speelt door zo lang treurig tegen de paal te zitten.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:34 schreef BB-boy het volgende:
"Kan ik je zo even terugbellen? Joooh, weeuuh..."
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:52 schreef Omnifacer het volgende:
Heeftie gelijk in denk ik. Ik vind Timmer vaker een beetje truttig doen.
Ik kijk ook steeds vaker doordekken dan de voorspelbare vragen die hij in beste johan behandelt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:55 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind 'Beste Johan' maar saai nu. Doordekken is veel leuker.
McLarenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
'Er is altijd wel iets met Ricky van den Bergh'
Ja, hij was er zelf één.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:05 schreef HPayne het volgende:
Johan over Willem: Hij is zn hele leven omringt geweest door jaknikkers en kontekruipers.
Als ik Bert van Marwijk was, zou ik die prutser Timmer bedanken,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:28 schreef BB-boy het volgende:
Johan heeft gelijk over Timmer; puur om een wit voetje te halen bij de fans.
* Ofyles2 herinnert zich de aanval van Johan op Wendy van Dijk, die de klap nog steeds niet te boven is.quote:
Met Isaakson zeker niet. Die keeper vind ik ook onbetrouwbaar werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:44 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik blijf er bij dat Timmer Feyenoord vorig jaar een hoop leed bespaard heeft. Dit seizoen vind ik hem wat minder sterk, maar hij wordt ook wel volledig aan z'n lot over gelaten. Ik denk niet dat ze met een Stekelenburg, Vorm, Velthuizen of Isakson in de goal meer punten hadden gepakt.
Timmer is gewoon een waardeloze showkeeper. Erg overschat en heeft de mazzel dat Feyenoord geen geschikt alternatief heeft/heeft kunnen vinden, anders had hij alweer bij Zwolle onder de lat gestaan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft die Johan toch tegen Henk Timmer? Altijd maar dat geklaag over aan hem...²
Dat ben ik niet met je eens. HIJ is wel degelijk een goede keeper, als je ziet hoe vaak hij onhoudbare ballen tegenhoudt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 07:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Timmer is gewoon een waardeloze showkeeper. Erg overschat en heeft de mazzel dat Feyenoord geen geschikt alternatief heeft/heeft kunnen vinden, anders had hij alweer bij Zwolle onder de lat gestaan.
Je vergist je. Timmer probeert bij elke bal te doen alsof die bal onhoudbaar was door bijvoorbeeld voor het duiken een stapje opzij te zetten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. HIJ is wel degelijk een goede keeper, als je ziet hoe vaak hij onhoudbare ballen tegenhoudt.
Hij pakt echt punten voor Feyenoord.²
hehe ik schrok er ook van. JJvG zal dit filmpje nog lang koesteren denk ikquote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef groenen het volgende:
Johan is vol lof over Jan-Joost van Gangelen![]()
![]()
'Gemist'? Het is internet hè, dan kan je kijken wanneer je wilt. Of zit jij echt elke dag om 14.30 op VI.nl te kijken?quote:Op maandag 3 november 2008 15:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb die uitzending op het herentoilet van de Van der Valk helaas gemist. Wat een verhaal.
En daarbovenop kan hij ook niet presenteren, articuleren, etc. etc. etc.quote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef TC03 het volgende:
Humberto Tan is inderdaad echt te erg. Eerst vond ik hem wel meevallen, maar nu ik hem wekelijks zie met Jan van Halst laat hij keer op keer blijken dat hij gewoon geen inzicht heeft in het spelletje.
Humberto Tan is echt een drama inderdaad. Verspreekt zich keer op keer en komt gewoon enorm knullig over. Gister ook weer bij de wedstrijd van Feyenoord, hij liet Van Halst een hele actie terugspoelen om te laten zien dat Makaay na een mislukte aanval even achterom keekquote:Op maandag 3 november 2008 15:34 schreef TC03 het volgende:
Humberto Tan is inderdaad echt te erg. Eerst vond ik hem wel meevallen, maar nu ik hem wekelijks zie met Jan van Halst laat hij keer op keer blijken dat hij gewoon geen inzicht heeft in het spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |