En dan is de fanclub nutteloosquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, als Derksen dood gaat val ik in een zwart gat.˛
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Ah, toch eens beter op gaan letten voortaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kroon afgebroken zegt ie in de eerste zin.
Je spreekt het uit als Ker-roe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef BB-boy het volgende:
Volgens mij is het officieel Kaaref.
Uitstekende centrale verdedigerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
dat mailtje over Van Bommel zal wel verzonnen zijn. er is niemand in Nederland die Van Bommel centraal in de verdediging wil behalve Johan.
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)mPrijzenTeWinnen.htmquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:07 schreef TLC het volgende:
Is Voetbal International wat op tv komt ergens online te zien ?
Dank jequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/WebTV/We(...)mPrijzenTeWinnen.htm
Vrij triest inderdaad..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:00 schreef The_Verve het volgende:
Honderden mailtjes over een verspreking.
Leuke mailtjes krijgt onze fanclub.quote:ik kom niet uit tilburg(maar uit mooiste stad van nl nijmegen)en ik zal je niet bedreigen,maar even in de schoenen als commentator,ik heb commentaar op jou en die uitspraken over NEC,daar moet je eens mee stoppen want je mag jezelf geen nec supporter noemen ,na een jaar met qua geschiedenis gezien de beste resultaten ooit,mag je wel iets positiever zijn.en statistische gezien hebben we vanaf februari het minste verloren van het hele nederlandse betaalde voetbal,ik draag deze club een warm hart toe als nec supporter,dus dit pik ik niet en meerdere met mij.en je bent een echte onruststoker en hou je commentaar voor je,en anders moet je maar lid worden van de zwert gele fanclub aan de overkant..en ik zal geen bedreigingen over je uiten,dat is laf en heb ik geen behoefte aan..en ik zal ook niet anoniem blijven.
maar zeg is een keer iets positiefs..mazzel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |