abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:22:47 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_62346374
Ik mis 'm eigenlijk meer in m'n ochtendbreak, die middag kan me gestolen worden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62352286
Valt me nu pas op dat ze het 'waarde hoofdredacteur' hebben laten vallen en dat het programma alleen Beste Johan heet nu.
pi_62356975
Op belgiumsoccer.be ;

Johan Derksen, hoofdredacteur van het toonaangevende weekblad Voetbal International, werpt zijn blik op de Belgen in de Nederlandse competitie. Over Dembélé is hij lyrisch, Timmy Simons kan hem allerminst bekoren.
Moussa Dembélé: "Toen Dembélé al bij AZ speelde, zat ik met ROnald De Boer in een tv-studio. de Boer speelde in Qatar, maar trainde in de zomer mee met AZ. Hij kwam bij me zitten en zei: 'Bij AZ loopt het grootste talent van Europa. Ik heb nog nooit zo'n atleet gezien'. Ik weet wie jij bedoelt, dacht ik meteen. Als AZ volgend jaar weer Europa ingaat, komt Dembélé in de picture en mag je er donder op zeggen dat hij bij een grote Spaanse of Engelse club terecht komt: Barcelona of Chelsea."

Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen: "Vertonghen en Vermaelen zijn te bescheiden voor Ajax. Die twee zijn echte Belgen. Geen jongens die vooraan staan met een grote mond en veel bravoure. Ze ontwikkelen zich niet slecht, maar ik houd meer van verdedigers die killers zijn. Vermaelen en Vertonghen zijn jongens en moeten nog kerels worden. Met hun dunne witte benen en hun babyface."

Timmy Simons: "Dat vind ik nou zo'n overschat talent. Iedereen roept dat Simons zo nuttig is, dat hij de specie is tussen de stenen van PSV, maar ik zie hem alleen maar voorspelbare dingen doen. Balletje breed. Balletje naar achter. Nooit iets onverwachts of verrassend. Alleen maar voorspelbare grijze eenheidsworst. Boring!"

Maarten Martens: "Martens is van dezelfde categorie als Dembélé. Wat minder spectaculair, maar hij heeft heel veel voetbalintelligentie. Die jongen heeft zó'n overzicht. Hij heeft nooit balverlies en doet altijd iets moois: een leuke pass of een goede opening. Hij heeft de mogelijkheden om bij een topclub te spelen." (HLN)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_62362227
Die laatste column (die op de site staat) van hem is ook geweldig, het gaat voor driekwart over politiek en ik ben het nog met hem eens ook

Johan Ik ben fan.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_62365562
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Die nieuwe Doordekken is ook leuk, wanneer Wilfred aan Makaay vraagt of hij Verbeek ook een gek vindt.
"Dus jij denkt dat je nu journalistiek bezig bent? Dream on."
Is dat doordekken ergens online te bekijken toevallig?? In Engeland geen Eredivisie live jammer genoeg
pi_62368955
Hier staan ze ook wel, bij Specials:
http://video.eredivisielive.nl/vod.php#
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:51:34 #32
155420 Fizd
Candle in the eye.
pi_62373012
Iemand had laatst allerlei aparte links voor de Doordekken aflveringen geplaatst.
Ik zit namelijk in het buitenland, en kan dit dus niet via de player bekijken, maar via die mms links ging het perfect.

Zou iemand bij deze dus wat meer links willen plaatsen?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:27:23 #33
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62377170
Zo irritant dat die site niet met Google Chrome (handigste en snelste browser ever) werkt.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62377893
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:31:17 #35
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62378819
Het horlogekijken is weer voorbij, ik heb die van gister ook nog tegoed trouwens
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:32:51 #36
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62378869
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:27 schreef shroomer het volgende:
Zo irritant dat die site niet met Google Chrome (handigste en snelste browser ever) werkt.
het werkte gister ook niet met firefox in Ubuntu omdat je dan niet de juiste codec hebt. Zal wel te vinden zijn maar is toch weer een hoop gedoe. Maar nu zit ik weer in Vista (heb dual boot) en met FireFox dus kan ik er weer tegenaan.
---
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:06:47 #37
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_62389357
Ook op de bingokaart kan: Vroeger kon 'insert club' kiezen als ze naar Amsterdam moesten; 3,4, of 5-0
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_62404181
Lollige 'Doordekken' van 14-10
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62404618
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:10:45 #40
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62405665
"Daar ben ik weer en u ook, hoop ik."
Nou ik ben er weer hoor
---
pi_62407606
mooie troll email over Delorge in de uitzending
pi_62411430
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
mooie troll email over Delorge in de uitzending
Ik mag hopen van wel .

Sierlijke speler !
  woensdag 15 oktober 2008 @ 23:05:59 #43
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62419845
Wel lekker gehapt.
pi_62434483
Zie hem op VI.nl nog niet staan, maar heb een uurtje geleden de directe downloadlink gebruikt en voilá:

http://dl1.vi.jet-stream.nl/vi_tv/beste_johan_20081016.flv
pi_62434775
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62434905
Haha die provinciaal uit Breda wordt even heerlijk gefileerd.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:52:35 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_62434957
Vindt U De Zeeuw ook een drama?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:56:49 #48
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_62435076
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef MaxPower het volgende:
Geweldig stukje.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_62435400
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:50 schreef MaxPower het volgende:
Hij maakt die gast met de grond gelijk .
pi_62440173
quote:
Johan Derksen wordt met de dood bedreigd

Bij de politie Midden-Brabant in Tilburg is een melding binnengekomen, dat hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal International neergeschoten wordt indien hij zich bij de wedstrijd Willem II-Feyenoord vertoont.

De melding kwam van een man die zich Feyenoord-supporter noemde. De politie heeft Derksen woensdagmiddag op de hoogte gebracht van dit dreigement. In overleg met de politie zal Derksen de wedstrijd niet bezoeken, maar de Tilburgse politie stelt wel een onderzoek in.

Zowel de politie als Derksen neemt het dreigement uitermate serieus, al is de hoofdredacteur al meerder keren bedreigd. Hij genoot al eens politiebescherming tegen een sponsor van RKC Waalwijk en tegen supporters van ADO Den Haag.

Voor RTL analyseerde hij enige tijd Eredivisie-wedstrijden in gezelschap van bodyguards en ook op het Mediapark in Hilversum werd hij een half jaar door bodyguards beschermd.

VI
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')