Ik heb het ook over gemiddelden. Dat zal niet veel verschillen per dag lijkt me.quote:
Dat gemiddelde zou niet snel verschillen per dag hoor.quote:
Goede antwoord, verkeerde vraag.quote:
"answer to life, the universe and everything"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Goede antwoord, verkeerde vraag.
Welke vraag denk je dan dat we moeten stellen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Goede antwoord, verkeerde vraag.
Ik heb er nu op het moment 312.003quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft de gemiddelde Fok!ker eigenlijk?
Ik heb er 12, maar las ergens dat een bepaalde user er meer dan 140 had, wat is nou het gemiddelde aantal notes per user?
The question of life, the universe and everything. En anders gewoon wat 50 min 8 is ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke vraag denk je dan dat we moeten stellen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:52 schreef DaFan het volgende:
Mag ik, in de categorie "Who gives a fuck?", dit topic?
Je had gewoon beter je mond kunnen houden of zeggen dat je er even een paar miljoen jaar over na moest denkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:52 schreef trancethrust het volgende:
[..]
The question of life, the universe and everything. En anders gewoon wat 50 min 8 is ofzo.
Hoeveel positieve notes krijg je als je een Johnny Cash fan bentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Het gemiddelde zal wel ergens onder de 10 liggen denk ik. Er zijn zoveel inactieve accounts.
Ver onder de tien denk ik, omdat het merendeel van de brave users ook hooguit enkele notes heeft. Op dik tweehonderdduizend accounts wordt dat niet gecompenseerd door die paar gekken die er enkele tientallen hebben (of zelfs 100+).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:04 schreef LudoSanders het volgende:
Het gemiddelde zal wel ergens onder de 10 liggen denk ik. Er zijn zoveel inactieve accounts.
42!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er ergens een mod die het weet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hoeveel positieve notes krijg je als je een Johnny Cash fan bent
heb btw de BBC documentaire weer ff gekeken
hop, terug in de KLB SC jij, ksssssstquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |