quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg fijn inderdaad.In welke nacht heb je die bezigheden ingepland?
![]()
Whoohoo!!
Ik vind het wel een tof nummerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:19 schreef Sersjee het volgende:
Metallica en ballads, ik blijf het raar vinden.
In de nacht voor de dag dat je 't klaar moet hebben. Lijkt me eigenlijk wel logisch.quote:
Ik ook, andere ballads ook, maar om de een of andere reden vind ik het niet bij Metallica horen. Beetje het gevoel da'k zou hebben als AC/DC met een ballad aan zou komenquote:
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
In de nacht voor de dag dat je 't klaar moet hebben. Lijkt me eigenlijk wel logisch.![]()
Thunderstruck!! [ afbeelding ]
Ja, iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook, andere ballads ook, maar om de een of andere reden vind ik het niet bij Metallica horen. Beetje het gevoel da'k zou hebben als AC/DC met een ballad aan zou komen
wbquote:
Ook dat lijkt me 'n vrij logisch iets om rekening mee te houden als je gaat plannen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)
Bert van Lentquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar er moet wel een leuke dj dan zitten (tussen 1 en 4 dan, want vanaf 4 uur zit er sowieso een leuke)
Wow, timingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:30 schreef D.Rose het volgende:
En dit weer nodigt uit tot een rondje met de auto, dus tot over een uurtje ofzo
Ik heb geen idee wie er allemaal in de nacht zitten, suggesties?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me 'n vrij logisch iets om rekening mee te houden als je gaat plannen.![]()
One!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |