Volgens mij is het vanavond een Best Ofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Stond volgens mij ook pas vrij laat online (gisteren), maar geen EkStra-weekend? Ik ga denk ik wel luisteren maar hoop wel op een leuke gast.![]()
OOk leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanavond een Best Of
Ben benieuwd of Van Velzen er in voor komtquote:
Vind `m best mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
Wat een depri begrafenis shit die megahit.
Yo Yo !quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef Timo20 het volgende:
Hans![]()
![]()
[..]
Ben benieuwd of Van Velzen er in voor komt
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk wegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef -Hans- het volgende:
Zou Ekdom het nog willen hebben over der Otto? vast niet.
Kloptquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is het vanavond een Best Of
Beastquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
oohh okay.. even kijken of ik dan wel ga luisteren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dacht dat `t een 3uur lange knip-en-plak show zou worden vanavond? @ Piles: neem je het weer op voor me? moet dalijk weg![]()
Welke is het, heb het gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:30 schreef toma het volgende:
En nu nieuw nieuwsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Ziggo ligt er hier weer es uit.algehele storing??
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Welke is het, heb het gemist volgens mij.
Bij mij lag internet (helaas.... ook van Ziggo) er gisteren regelmatig uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Ziggo ligt er hier weer es uit.algehele storing?? Lekker GPRSen dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |