quote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
het klopt echt!!! ik heb zelf al 3 veilingen gewonnen.
Een Xbox 360 elite, Ipod nano, Ipod touch 16gb.
Alles werd netjes geleverd.
Heb zelf totaal aan 100 euro aan budson uitgegeven zoals die biedcredits en verzendkosten enz...
idd ook maar 1 post hahahahquote:Op maandag 15 december 2008 23:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt je geregistreerd om dit te posten? Heel kansloos, laat me raden jij hebt iets te maken met die website?
o m y g o dquote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
Heb zelf totaal aan 100 euro aan budson uitgegeven zoals die biedcredits en verzendkosten enz...
quote:Op maandag 15 december 2008 23:26 schreef pokerfacednl het volgende:
@ Sear-27
?quote:Op maandag 29 december 2008 16:03 schreef meagen het volgende:
100 euro voor drie producten.. volgens mij red je dat nooit.. zie verzendkosten én smskosten
dit sloeg op bericht van fokerfacednl, waarvan ik in twijfel trek of zn verhaaltje klopt.. tevens heeft pokerfacednl net weer n veiling gewonnen, zo viel mij op.quote:
quote:Geldt er een garantie op de producten?
Ja, de producten worden met garantie geleverd. De wederverkoper is echter verantwoordelijk voor de garantie. Budson helpt bij garantiekwesties, indien dit nodig is.
het is een grote scam en jij maakt je druk over garantiequote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef nils7 het volgende:
Met die cent biedingen maken ze niet zo heel veel winst.. ze pakken het op het laagste unieke bod!
Alleen die garantie is vaag:
[..]
Het hoeft niet perse een scam te zijn, vaak is het dat wel. Maar zelfs als ze het gewoon helemaal goed doen kunnen ze er goed geld aan verdienen.quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
het is een grote scam en jij maakt je druk over garantie
idd ik zie niet in waarom zo'n tv niet zouden verzenden als ze 'm 3x terug verdienen.. maar garantie pakken hun dat of hoe doen ze dat is me nog steeds onduidelijk! En waar kopen ze het in? Gaan ze 1x in de week een mediamarkt leeg kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 20:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse een scam te zijn, vaak is het dat wel. Maar zelfs als ze het gewoon helemaal goed doen kunnen ze er goed geld aan verdienen.
Inkopen bij een groothandel is een stuk goedkoper.quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
idd ik zie niet in waarom zo'n tv niet zouden verzenden als ze 'm 3x terug verdienen.. maar garantie pakken hun dat of hoe doen ze dat is me nog steeds onduidelijk! En waar kopen ze het in? Gaan ze 1x in de week een mediamarkt leeg kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |