ze doen het ook met credits die je betaald.via bank, cc etc.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:44 schreef SolidArt het volgende:
Ik heb er een tijdje over gedacht iets gelijksoortig iets op te zetten.
Echter is er een probleem; namelijk de SMS service.
Het levert ongeveer 1 euro per sms van 1.50 op, ligt een beetje aan het aantal smsjes wat je verkoopt.
Maar het eigenlijke probleem ligt in de betalingsregeling van de SMS service provider. Die betalen pas na 14 weken, wat twee en een halve maand is.
Tot die tijd zou je je winnaars zelf moeten betalen, en dat kan behoorlijk in de kosten lopen.
Maar ik ben er nog steeds mee bezig
waar heb jij leren schrijvenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:01 schreef veldmuis het volgende:
je kund ze ook belen op hun sms numer !!!! als je ook boos bend bel ook samen staan we sterk !!
dag gemiddelde is belangrijkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:54 schreef Kadooosh het volgende:
Uhhh:
Xbox 360 + Gears Of War 2
(XBOX2080)
Winnaar: Smack
De veiling is beëindigd: 6-12-2008 16.21
Winnend bod: ¤0.56
Hebben ze dus maar ¤84,56 aan verdient
je zag dus niet dat ik je in het ootje nam.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik paste me aan aan het topic. Daggemiddelde is trouwens één woord.
Groetjes,
veldmuis
Ik heb geen ootje gezien hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef fespo het volgende:
[..]
je zag dus niet dat ik je in het ootje nam.
Volgens mij dezelfde als Carspottenquote:Op maandag 8 december 2008 21:32 schreef hmmmz het volgende:
Ze veilen zelfs een Porsche Boxster
(http://www.bidster.com/auction_object_active_view?bidauction_id=4034)
bod staat nu op 2.60
je zou toch bijna aan die oplichterij gaan meedoen
en dus riekt het behoorlijk naar oplichterij.quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde als Carspotten![]()
Volgens mij niet echt oplichterij... alleen in hoeverre het een loterij is of een veiling lijkt me nogal schimmig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |