Juist, maar als de bieding nog te laag is weerhoud niets ze ervan zelf even het bod op te krikken.quote:Op maandag 9 februari 2009 03:04 schreef Jegorex het volgende:
Interessant topic.
Ze maken er zoveel winst op dat het geen scam zou hoeven te zijn.
Iedereen die zegt dat die gasten zichzelf smsjes sturen of valse biedingen plaatsen:
Voor elke valse bieding krijgen ze uiteindelijk maar 1 cent en niet die 1.50 of 1 euro voor het smsje.
Ze maken vrij weinig reclame...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat slim zeg, maarja dat werkt natuurlijk pas als je bekend genoeg bent, vraag me af hoe hun ooit die start gemaakt hebben..
Met unieke laagste bod maken ze meer (zekerdere) winstquote:Op maandag 9 februari 2009 03:14 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Juist, maar als de bieding nog te laag is weerhoud niets ze ervan zelf even het bod op te krikken.
Het is easy money, maar eerlijk gaan dit soort dingen nooit. Anders zou die klok ook niet zo raar doen.
Je gaat zelf smsen en je wint zelf, hoef je ook geen prijs uit te keren maar heb je wel het geld van de sms´jes binnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:49 schreef delano.888 het volgende:
Wat slim zeg, maarja dat werkt natuurlijk pas als je bekend genoeg bent, vraag me af hoe hun ooit die start gemaakt hebben..
Dat kost je dan toch meer dan dat het oplevert?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je gaat zelf smsen en je wint zelf, hoef je ook geen prijs uit te keren maar heb je wel het geld van de sms´jes binnen?
Nee?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef XDo het volgende:
[..]
Dat kost je dan toch meer dan dat het oplevert?
Als je zelf gaat lopen SMSen kost dat je (bv) 1.50 euro per bericht terwijl je er maar (bv) 50 cent per bericht voor ontvangt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:00 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee?
Je kan de prijs namelijk opnieuw veilen.
Ik had begrepen dat je ook gewoon op de site credits kunt kopen waardoor je op de site kunt bieden zonder een smsje te sturen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Als je zelf gaat lopen SMSen kost dat je (bv) 1.50 euro per bericht terwijl je er maar (bv) 50 cent per bericht voor ontvangt.
lolquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:26 schreef XDo het volgende:
[..]
Als je zelf gaat lopen SMSen kost dat je (bv) 1.50 euro per bericht terwijl je er maar (bv) 50 cent per bericht voor ontvangt.
Is registreren gratis?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:21 schreef delano.888 het volgende:
OW BTW als je je registreert krijg je 1 gratis mogelijkheid tot bieden(ik werd na 2 sec weer overboden
)
quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, je moet betalen, maar daarna krijg je een gratis reactie!
![]()
Ja dus
Die heeft reacties, en smst dus niet, maar klikt, dat gaat snellerquote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef Sadiar het volgende:
zit nu ff 10 min naar de wii te kijken
maar elke keer als iemand bied dan word ie steeds overboden door karpapella binnen 4 sec
kind van 12 die ff de telefoon van papa leent om zo'n goedkope wii te bemachtigenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:26 schreef Sadiar het volgende:
zit nu ff 10 min naar de wii te kijken
maar elke keer als iemand bied dan word ie steeds overboden door karpapella binnen 4 sec
Maar als ze bieden als de tijd bijna om is, wordt de klok weer gereset zodat ze weer een paar minuten extra hebben om mensen wél die 1,50 te laten betalenquote:Op maandag 9 februari 2009 03:04 schreef Jegorex het volgende:
Interessant topic.
Ze maken er zoveel winst op dat het geen scam zou hoeven te zijn.
Iedereen die zegt dat die gasten zichzelf smsjes sturen of valse biedingen plaatsen:
Voor elke valse bieding krijgen ze uiteindelijk maar 1 cent en niet die 1.50 of 1 euro voor het smsje.
Dis al de 2de keer dat je je rotkop vertoont, ga lekker ergens anders mensen voor de gek houdenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Fingon het volgende:
het klopt echt!!! ik heb zelf al 3 veilingen gewonnen.
Een Xbox 360 elite, Ipod nano, Ipod touch 16gb.
Alles werd netjes geleverd.
Heb zelf totaal aan 100 euro aan budson uitgegeven zoals die biedcredits en verzendkosten enz...
/rofl...../
Ik geloof er geen fuck van.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Dis al de 2de keer dat je je rotkop vertoont, ga lekker ergens anders mensen voor de gek houden
Al reactie?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:24 schreef aaipod het volgende:
[..]
Kijken of ze uberhaupt de moeite nemen terug te sturen
Hé een medewerker!quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:25 schreef Fingon het volgende:
het klopt echt!!! ik heb zelf al 3 veilingen gewonnen.
Een Xbox 360 elite, Ipod nano, Ipod touch 16gb.
Alles werd netjes geleverd.
Heb zelf totaal aan 100 euro aan budson uitgegeven zoals die biedcredits en verzendkosten enz...
/rofl...../
Hoe bedoel je? Tot een x hoog bedrag? Volgens mij is het allerduurste wat ik ooit gezien heb op die site 120 euro voor een sony vaio laptop van 1200~ euro in de winkel, dus ik zou voor zo'n ding nog wel 400-500 euro betaald hebben, maar qua credits ga ik niet verder dan 30 ofzo voor 1 product.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Mr.Nash het volgende:
Tot hoever ga je dan door met bieden?
Ja hoor. Veilingen stoppen om 23:00 standaard. Failquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een keer tot 2 uur 's nachts gezeten om te kijken of ik wat kon winnen, maar toen ik om 2 uur nog steeds elke 10 sec overboden werd ben ik gaan slapen
De 24 uurs veilingen niet. Failquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja hoor. Veilingen stoppen om 23:00 standaard. Fail
Waarom zouden kansspelen niet legaal zijn in nederland? Je moet minimaal 18 zijn om mee te doen, vrij normaal toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
dit is toch gewoon een kansspel? lijkt me dat dit niet legaal is in nederland.
omdat je daar een vergunning voor nodig hebt, die je niet zomaar krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zouden kansspelen niet legaal zijn in nederland? Je moet minimaal 18 zijn om mee te doen, vrij normaal toch?
Fail voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De 24 uurs veilingen niet. Fail
Als je startkapitaal hebt doe ik meequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Solo_ het volgende:
Nog een paar mensen die denken hier rijk van te kunnen worden: www.sarbid.com! Tekst is bijna compleet hetzelfde als Budson.com
Wie maakt met mij de volgende kloon van Budson? :/
Hehehe geld...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef fespo het volgende:
ik doe mee wat voor werk moet er gebeuren?
Sarbid loopt nog niet zo... (volgens de WHOIS komen die uit Der Schweiz).quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Solo_ het volgende:
Nog een paar mensen die denken hier rijk van te kunnen worden: www.sarbid.com! Tekst is bijna compleet hetzelfde als Budson.com
Wie maakt met mij de volgende kloon van Budson? :/
Kijk dat is een betere site om in de gaten te houden op dit moment dus!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sarbid loopt nog niet zo... (volgens de WHOIS komen die uit Der Schweiz).
Veel dingen gaan er onder de prijs weg!
Ik doe ook mee, heb wel startkapitaal, maar denk dat het wat langer wachten met leveren het beste is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:20 schreef Solo_ het volgende:
Als iemand wil meehelpen, stuur me even een PB'tje, kunnen we met een team kijken of het haalbaar is! Fespo, jouw heb ik al geprobeerd een bericht te sturen maar lukte niet!![]()
Nu is budson geen bidster maar ze lijken verdacht veel op elkaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, heb wel startkapitaal, maar denk dat het wat langer wachten met leveren het beste is.
Boh gek, dat ik niet op tijd was voor die MacBook.
Weet niet of je mag werven zomaar op fok..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef Epke het volgende:
Hallo,
Ik zie dat hier veel mensen zijn die graag meewerken aan een site als Budson.com! Ik heb laatst een script laten ontwerpen en maken, ook bezit ik al een domein. Wij zijn nu momenteel bezig met de test drives en staan op het punt om open te gaan.
Ik ben opzoek naar mensen met PHP kennis, om dingen aan het script te kunnen aanpassen en om deze te kunnen uitbreiden. Mocht iemand hier deze functie kunnen vervullen? Wil deze dan graag naar mij pmen!
Greetz
Echt over een jaar zijn er door dit topic 20 budsonsquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Fujifilm het volgende:
Goed topic.. ga mijzelf ook eens in dit concept verdiepen..
Heb ook wel een aantal ideen hierover, om wat te beginnen..
De reden dat budson goed werkt is omdat je overal reclame er van ziet. Je moet dus flink investeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Fujifilm het volgende:
Goed topic.. ga mijzelf ook eens in dit concept verdiepen..
Heb ook wel een aantal ideen hierover, om wat te beginnen..
Ik ben ze pas tegen gekomen met reclame trouwens... van de week voor het eerst iig. op Failblogquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
De reden dat budson goed werkt is omdat je overal reclame er van ziet. Je moet dus flink investeren.
Waar kunnen we het bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb iets verzonnen wat er nog niet is..
En dat zal beter aanslaan als budson, sarbid, prijskanjers, etc...
Zolang het maar geen kansspel is want dan ken je aftikkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb iets verzonnen wat er nog niet is..
En dat zal beter aanslaan als budson, sarbid, prijskanjers, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |