Nou zal jullie uit je verleiden lossen.
Het zit namelijk zo reken uit er zijn hier 5 mensen die op dit forum hebben gerageert die namelijk bij budson werken want heb telefoon gehad van 3 personen en 2 emails omdat ik gezegd heb dat ik ze ga aanklagen.
Dit deugt niet kan gelukkig zeggen dat ik niet krap zit in deze tijden maar 1000,- euro op 1 dag en dan nog geen een bieding gewonnen te hebben klopt niet.
Krijg iedere keer andere smoezen sms vertraging van 2 sec en bla bla bla allemaal onzin want er zit wel degelijk een bot in hun systeem met namen.
Dat ze er niet veel op verdienen is onzin ga van alle beeindigde veilingen maar eens en foto maken je zult zien dat er váák dezelfde namen bij staan die winnen. (soms ook 3 keer per week wat niet kan volgens hun).
Ze verdienen er genoeg op reken maar een uit bijv.,
13 euro 10 credits enz enz
.
telefoon kost 200 euro en word voor 3 euro verkocht dat is 240 keer geboden sms plus credits.
reken eens uit de winst dat is 240 maal 1,50 voor sms is 360,- euro is 160 euro winst plus die 3 euro waarvoor ze hem hebben verkocht min belasting is nog 135 euro winst. met credits is dat ongeveen 101,50 winst.
een laptop sony 1100,- en word verkocht voor 35,40 euro dat zijn 3540 biedingen a 1cent per keer omhoog en ja hoor reken uit je winst.
dat is 3540 maal nu 1,30 credits per bieding even gepakt zonder sms - jes is dat even 4602,- euro min 1100,- voor laptop is 3502,- winst min belasting ongeveer 2098,- winst.
En ze hebben nog meer winst want ga maar eens na wat de inkoop prijzen zijn voor die dingen laptop kost inkoop maar 360,- euro dus die belasting lachen ze zich kapot om want hebben ze er dubbel en dik uit.
PS bied ook niet meer op credits gaan voor 2 keer zoveel de deur uit.