als je wint natuurlijk wel, anders krijgen ze klachten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:05 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar zou je de dingen ook echt thuiskrijgen? Of win je eigenlijk gewoon nooit?
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:08 schreef roburt het volgende:
[..]
als je wint natuurlijk wel, anders krijgen ze klachten.
maar er zal gerust een post opkrikker tussen zitten bij rustige tijden. Die na genoeg winst iemand anders laat winnen. of als ze heel erg vals zijn zelf winnen. wat ze natuurlijk niet altijd moeten doen andere krijgen ze nooit positieve reclame als iemand een Wii wint voor 5 euro.
anderzijds is die samsung tv voor meer dan 10 mille weggegaan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..
zie PM.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Okee, ik heb kennis van AJAX en PHP.
Wie helpt mee om budson 2 op te zetten?
Ze hebben ook weer genoeg producten waar ze een paar honderd/duizend euro winst op maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik zag een Philips LCD tv die was weggegaan voor 31 cent.. Tsja dan hebben ze er zelf nooit winst op, dus kan me bijna niet voorstellen dat dat dan echt is..
Wat betekent dat hun ¤750 hebben gekregen aan SMS kosten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:36 schreef Allan24 het volgende:
En nu net een Wii voor vijf euro drii
Niet helemaal waar. Zij krijgen geen 1.50 per sms, denk dat dat eerder rond de euro ligt. Die smsjongens maken namelijk ook nog dikke winst.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:02 schreef roburt het volgende:
kan aan mij liggen maar met wat simpele aanpassingen en de juiste producten kan je veel geld verdienen:
verder kosten dan inkoop prijs niet meegerekend.
winst van 22 oktober.
[ afbeelding ]
waarom zou dit zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef PiRANiA het volgende:
De sessie werd afgesloten
Dit is omdat je inactief zijn geweest gedurende 20 minuten.
Maar dan nog lijkt het een zeer leuke bron van inkomsten te zijn voor de eigenaars van die website.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:16 schreef erikkll het volgende:
en natuurlijk moeten ze nog belasting afdragen. En BTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |