Ik doe ook mee, heb wel startkapitaal, maar denk dat het wat langer wachten met leveren het beste is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:20 schreef Solo_ het volgende:
Als iemand wil meehelpen, stuur me even een PB'tje, kunnen we met een team kijken of het haalbaar is! Fespo, jouw heb ik al geprobeerd een bericht te sturen maar lukte niet!![]()
Nu is budson geen bidster maar ze lijken verdacht veel op elkaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik doe ook mee, heb wel startkapitaal, maar denk dat het wat langer wachten met leveren het beste is.
Boh gek, dat ik niet op tijd was voor die MacBook.
Weet niet of je mag werven zomaar op fok..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef Epke het volgende:
Hallo,
Ik zie dat hier veel mensen zijn die graag meewerken aan een site als Budson.com! Ik heb laatst een script laten ontwerpen en maken, ook bezit ik al een domein. Wij zijn nu momenteel bezig met de test drives en staan op het punt om open te gaan.
Ik ben opzoek naar mensen met PHP kennis, om dingen aan het script te kunnen aanpassen en om deze te kunnen uitbreiden. Mocht iemand hier deze functie kunnen vervullen? Wil deze dan graag naar mij pmen!
Greetz
Echt over een jaar zijn er door dit topic 20 budsonsquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Fujifilm het volgende:
Goed topic.. ga mijzelf ook eens in dit concept verdiepen..
Heb ook wel een aantal ideen hierover, om wat te beginnen..
De reden dat budson goed werkt is omdat je overal reclame er van ziet. Je moet dus flink investeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:22 schreef Fujifilm het volgende:
Goed topic.. ga mijzelf ook eens in dit concept verdiepen..
Heb ook wel een aantal ideen hierover, om wat te beginnen..
Ik ben ze pas tegen gekomen met reclame trouwens... van de week voor het eerst iig. op Failblogquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
De reden dat budson goed werkt is omdat je overal reclame er van ziet. Je moet dus flink investeren.
Waar kunnen we het bezoeken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb iets verzonnen wat er nog niet is..
En dat zal beter aanslaan als budson, sarbid, prijskanjers, etc...
Zolang het maar geen kansspel is want dan ken je aftikkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Fujifilm het volgende:
ik heb iets verzonnen wat er nog niet is..
En dat zal beter aanslaan als budson, sarbid, prijskanjers, etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |