Hoe bedoel je? Tot een x hoog bedrag? Volgens mij is het allerduurste wat ik ooit gezien heb op die site 120 euro voor een sony vaio laptop van 1200~ euro in de winkel, dus ik zou voor zo'n ding nog wel 400-500 euro betaald hebben, maar qua credits ga ik niet verder dan 30 ofzo voor 1 product.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:00 schreef Mr.Nash het volgende:
Tot hoever ga je dan door met bieden?
Ja hoor. Veilingen stoppen om 23:00 standaard. Failquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een keer tot 2 uur 's nachts gezeten om te kijken of ik wat kon winnen, maar toen ik om 2 uur nog steeds elke 10 sec overboden werd ben ik gaan slapen
De 24 uurs veilingen niet. Failquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja hoor. Veilingen stoppen om 23:00 standaard. Fail
Waarom zouden kansspelen niet legaal zijn in nederland? Je moet minimaal 18 zijn om mee te doen, vrij normaal toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Byte_Me het volgende:
dit is toch gewoon een kansspel? lijkt me dat dit niet legaal is in nederland.
omdat je daar een vergunning voor nodig hebt, die je niet zomaar krijgtquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom zouden kansspelen niet legaal zijn in nederland? Je moet minimaal 18 zijn om mee te doen, vrij normaal toch?
Fail voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De 24 uurs veilingen niet. Fail
Als je startkapitaal hebt doe ik meequote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Solo_ het volgende:
Nog een paar mensen die denken hier rijk van te kunnen worden: www.sarbid.com! Tekst is bijna compleet hetzelfde als Budson.com
Wie maakt met mij de volgende kloon van Budson? :/
Hehehe geld...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef fespo het volgende:
ik doe mee wat voor werk moet er gebeuren?
Sarbid loopt nog niet zo... (volgens de WHOIS komen die uit Der Schweiz).quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:50 schreef Solo_ het volgende:
Nog een paar mensen die denken hier rijk van te kunnen worden: www.sarbid.com! Tekst is bijna compleet hetzelfde als Budson.com
Wie maakt met mij de volgende kloon van Budson? :/
Kijk dat is een betere site om in de gaten te houden op dit moment dus!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Sarbid loopt nog niet zo... (volgens de WHOIS komen die uit Der Schweiz).
Veel dingen gaan er onder de prijs weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |