Flexxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben ook 3 weken vrij van school
omfg... hahahahahquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Noisekick heeft gewoon een nummertje gemaakt speciaal voor die kerel![]()
Nu ben ik echt weg![]()
Oke nice dus je gaat vanaaf mee naar amsterdamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben ook 3 weken vrij van school
4 uurquote:
Alleen..als Barra meegaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke nice dus je gaat vanaaf mee naar amsterdam
Fijn weekend kerel!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben ook maar even wat nuttigs doen op mijn vrije dag, mensen, alvast prettig weekend...
En natuurlijk...
"BEDANKT VOOR JULLIE INZET!"
heee tot ziens!!!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben ook maar even wat nuttigs doen op mijn vrije dag, mensen, alvast prettig weekend...
En natuurlijk...
Heeey, fijne dag nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
En natuurlijk...
Cyaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
En natuurlijk...
hahaha met een spoiler ook goed?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
Beter stoppen we met af tellen want dat duurd echt te lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:09 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha met een spoiler ook goed?Biatch haha..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog mooi vrouwen gezien en fotos van gemaakt in de file?
Don't think, be sure!
Dus wel lekker kunnen uitslapen!quote:
Trouwens.. deb jij bent nog best actief hierquote:
prettig weekend.!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
mzzl @ all
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Biatch haha..
Nog mooi vrouwen gezien en fotos van gemaakt in de file?
Ik lag er ook pas om 1 uur inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus wel lekker kunnen uitslapen!
Dat had ik niet ik werd alweer me bed uitgetrommeld door me vriendins wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |