Waarom zou je dat niet durven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:32 schreef water_lelie het volgende:
ik wil er niks mee te maken hebben.
En dan nog, alsof jij dat zou durven.
Klacht indienen bij de rijschool, met de mededeking erbij dat as ze er niets aan doen je naar de politie stapt(wat je dan wel of niet doet, moet je zelf weten).quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:16 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.
Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
Wat kan jou dat nou schelen, wij zijn fokkers en dr zullen er weinig zijn die je hier persoonlijk kennen ofzo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:16 schreef water_lelie het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al gezegd, hij is te ver gegaan.
Ik sta zo voor schut en krijg waarschijnlijk alleen maar nog meer kritiek te horen, maar het is dus niet alleen bij woorden gebleven. Ik rij helemaal niet meer. Althans voorlopig niet. Probleem opgelost dus. Topic mag van mij ook gesloten worden.
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2008 18:06 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar wat er precies is gebeurd, ik kan er anders ook niet veel zinnigs over zeggen...ik ben het wel met iedereen hier eens dat als er écht sprake is van sexuele intimidatie dat je dat moet melden en ook de naam van de rijschool overal bekend maken om mensen te waarschuwen.
M.
FOK!kers zijn er in diverse maten maar over het algemeen zijn ze redelijk bij zinnen om niet het principe 'I told you so" te hanteren, er loopt hier gewoon ontzettend veel ervaring rond, die dingen van mijlenver zien aankomenquote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
Nee ik ken niemand persoonlijk hier op Fok.
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.
Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
En nee ik ga het nergens melden.
De opmerkingen I told you en dat we het misschien van mijlenver hadden zien aankomen is een andere zaak, maar we willen gewoon even weten wat hij precies bij je heeft gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
Ik sta voor schut omdat de meesten hier me gewaarschuwd hadden dat ik al eerder moest overstappen naar een andere instructeur, die zagen het blijkbaar al aankomen. Ik dacht nog ze roepen maar wat. Ik met me 'hij houdt vanzelf wel op als ik er geen aandacht aan geef', dat was eigenlijk ook mijn vraag hier.
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten, zo sta ik wel voor schut dacht ik. Heb ook geen zin om kritiek te horen.
Tis absoluut niet de bedoeling nieuwsgierigheid op te wekken. Daarom wil ik ook liever dat het topic sluit.
Maar als jullie het echt willen weten, ja hij heeft aan me gezeten. En nee ik ga het nergens melden. Dus hou maar op over 'je moet dit doen of je moet dat doen'. Topic mag nu echt gesloten worden.
quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
...
Om nu dan te gaan vertellen dat hij precies is zoals ze dachten,...
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:03 schreef thaduck het volgende:
haha volgende week heeft ie in een vrolijke bui zijn piemelotje naar binnen geduwd en is TS zwanger
...
Je geeft toch niet half om half jezelf de schuld omdat je niet eerder hebt ingegrepen he, dat je daarom geen klacht indient?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:57 schreef water_lelie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |