abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62446285
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Het was dus niet goed bedoeld van hem?
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
TS trek dat tshirtje met "ik durf niets terug te zeggen en laat me graag verbaal misbruiken" nou eens uit voor je naar je rijles gaat?
Ik laat me niet graag verbaal misbruiken, Ik denk alleen hij houdt vanzelf wel op als hij merkt dat ik er niet op in ga. Of gaat dat niet werken dan.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:17:39 #77
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_62446372
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef water_lelie het volgende:
Ik laat me niet graag verbaal misbruiken, Ik denk alleen hij houdt vanzelf wel op als hij merkt dat ik er niet op in ga. Of gaat dat niet werken dan.
Nee dat gaat niet werken....zucht....cancelen die vent, dat werkt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_62447125
absoluut stoppen met lessen daar, dat hij 'toevallig' wel plaats had, en zo doet, en da het vaker voorkomt met rijlessen, is bij mij 1+1+1=3
Voor je eigen veiligheid, wacht gewoon een paar maandjes...
And the druids turn to stone...
pi_62453296
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef water_lelie het volgende:

[..]

Het was dus niet goed bedoeld van hem?
[..]
...
Ik was natuurlijk niet bij het gesprek, dus hoe kan ik weten wat jij hem over die vriend hebt verteld?
Maar jij noemt hem hier "een hele goede vriend" en hij waarschuwt je voor die vriend.

Waarom pik je dat, als je hem een hele goede vriend noemt, en je rij-instructeur voorlopig als een engerd overkomt? Wat is daar zo aardig aan?

"Pas maar op voor hem schoonheid..."
Oppassen voor wie??
twee violen en een trommel en een fluit
pi_62457803
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]
Ik was natuurlijk niet bij het gesprek, dus hoe kan ik weten wat jij hem over die vriend hebt verteld?
Ik heb niks interessant verteld ofzo, gewoon dat we vaak discussieren (normale discussies), hij vroeg daarna naar zijn leeftijd en wat voor werk hij doet enzo. Maar ach, zo belangrijk was het niet.

[ Bericht 19% gewijzigd door Re op 17-10-2008 12:58:23 ]
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:58:37 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62457846
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef water_lelie het volgende:
Ik heb niks interessant verteld ofzo, gewoon dat we vaak discussieren (normale discussies), hij vroeg daarna naar zijn leeftijd en wat voor werk hij doet enzo.
En waarom vond hij dan dat je voor die vriend moest oppassen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62457937
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

En waarom vond hij dan dat je voor die vriend moest oppassen?
weet ik veel, misschien omdat we vaak discussieren
pi_62458270
Vertel liever waarom je nog niet gekapt bent met lessen bij die vent.
pi_62458444
briljant dit
Ja doei.
pi_62458709
je lest ook in een BMW of Mercedes, of nie?
Ja doei.
pi_62459476
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
je lest ook in een BMW of Mercedes, of nie?
nee
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef dawg het volgende:
Vertel liever waarom je nog niet gekapt bent met lessen bij die vent.
In april reed ik bij iemand die geen les kon geven. Ik had 5 lessen gehad, maar kon er nog steeds niks van, hij legde dingen ook niet uit, gewoon doen. Deze instructeur die ik nu heb, geeft heel goed les.

[ Bericht 9% gewijzigd door Re op 18-10-2008 11:31:47 ]
pi_62459495
je bent gewoon dom en stiekem vind je het leuk, die aandacht, anders was je al lang weggeweest
Ja doei.
pi_62459539
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
je bent gewoon dom en stiekem vind je het leuk, die aandacht, anders was je al lang weggeweest
hoezo ben ik dom?
pi_62459590
and I quote myself
quote:
Ja doei.
pi_62459779
Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden.
En wat mijn rijlessen betreft, ik zoek een andere rijschool.
pi_62459962
Lieve water_lelie, vertel die vent alsjeblieft dat je het niet zo leuk vind dat hij je de hele tijd schoonheid en schatje noemt. Je hoeft niet per se meteen bij hem weg n.a.v. wat ik hier lees (Fokkers willen nog wel eens in extremen denken ), maar je moet hem wel duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent.

En je moet niet denken dat hij vanzelf wel door zal krijgen dat jij dat soort dingen niet fijn vind. Want: OF hij doet het bij iedereen en heeft totaal niet door dat mensen daar aanstoot aan nemen, OF hij doet het met opzet, en dat soort mensen houden echt geen rekening met hoe jij je voelt. Bottom line: maak duidelijk hoe jij je voelt.

En als je er eigenlijk niet zo mee zit zolang het hierbij blijft (wat je ook een beetje aangeeft), dan moet je je er ook letterlijk niet meer druk over maken en gewoon bij hem afrijden. Zolang hij z'n werk goed doet en jij leert autorijden (en hij geen gekke dingen gaat proberen/doen) is er niets aan de hand.

Succes!
onzin?
pi_62460255
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Eliminator20 het volgende:
Zolang jij er niks aan doet, zal hij steeds een stapje verder gaan!
Indd. Als dit bij je proefles al is. Is hij de enige rij-instructor van die school? Kan me voorstellen dat je baalt van deze situatie maar wat gaat nu voor? Als jij je nu al niet prettig bij hem voelt, dan lijkt me dat geen goed begin.
Zeg het hem iig wel, maak duidelijk dat je hier niet van gedient bent. Rij-instructeuren horen die absoluut NIET tegen hun leerlingen te zeggen. Onder geen enkele voorwaarden of wat dan ook.
Houdt hij er niet mee op als je het hem hebt gevraagd, dan zou ik naar een ander gaan. Anders gelijk.
pi_62474846
quote:
pi_62475062
Jeetje.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_62479966
quote:
een engerd van 50 zeker
pi_62479972
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:14 schreef trancethrust het volgende:
Jeetje.
ja jeetje

[ Bericht 0% gewijzigd door water_lelie op 18-10-2008 11:16:07 ]
pi_62480100
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef Silk_dude het volgende:

En als je er eigenlijk niet zo mee zit zolang het hierbij blijft (wat je ook een beetje aangeeft), dan moet je je er ook letterlijk niet meer druk over maken en gewoon bij hem afrijden. Zolang hij z'n werk goed doet en jij leert autorijden (en hij geen gekke dingen gaat proberen/doen) is er niets aan de hand.

Succes!
Hij geeft heel goed les inderdaad, behalve dan sommige dingen die hij zegt.
De vraag was dan ook zou het niet wat overdreven zijn als ik om het tweede weg zou gaan. Ik kan er ook wat van zeggen zoals de meesten me hier adviseren.

Ik vind het wel kinderachtig als mensen dan tegen me zeggen dat ik dat stiekem leuk vind, alleen maar omdat het mijn tactiek is om dingen te negeren, dan er wat van te zeggen. Zo valt het kwartje toch ook wel.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:24:27 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62480355
Blijkbaar valt dat kwartje niet. Of is hij er door jouw stilzwijgen inmiddels wel mee opgehouden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62480366
IK ben van mening dat het onschuldig is maar ik ben ook van mening dt je negeer tactiek niet werkt.
Als je wil dat het stopt zeggen, kan het je niet schelen dat hij je zo aanspreekt tot aan het examen, negeren.

Als ik een dag geen zin heb in het geschatje van mijn rijleeraar ga ik hem overdreven koosnamen geven, dan houd ie op. Dus, moet ik hier naar links schatje pollewopje snoesje?
Vind hij zelf irritant, dan zeg ik dat ik het ook irritant vind.

Het gaat puur om hoe assertief je zelf bent.
Voices tell me I'm the shit.
pi_62480369
Kunnen jullie dit niet via MSN uitvechten of iets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')