quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Discotheque!!![]()
En Paultjuhhh's request: Jantjuhhh!!
Dank je wel! En we zijn 2 weken wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:18 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen!
Veel succes, Maricha en Michiel, en ik zie jullie over een week weer ;-).
Nemen jullie de uitzendingen van tevoren op of zenden jullie live uit vanuit de VS?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank je wel! En we zijn 2 weken weg
Vet U2, maar zo'n kneiterrrrrr van een hit was dat toch ook weer niet, dat giel em vanochtend ook al draaide?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Vet U2, maar zo'n kneiterrrrrr van een hit was dat toch ook weer niet, dat giel em vanochtend ook al draaide?
Overigens net wéér dubbel gelegen op de fiets... Op de heenweg naar het werk dubbel door dat fragment van Stenders met die chinees, nu op de terugweg weer door Michiel met z'n Hassan Jassan ("welke idioot verzint dit").
Gelukkig op dit tijdstip minder tegenliggers
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ]
De linker: Venga Boys, Nakatomi, Alice Deejay en nog vele anderen.
De rechter: Hassan Jassan
Ik heb er soms ook weleens last van... dan probeer ik maar m'n kaken op elkaar te houden (al is dat soms erg moeilijk!).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heb ik ook weleens, op vrijdag ben ik nog onderweg van mn werk naar huis als Ekstra Weekend begint....alleen ik heb meer volk om me heen als ik mn lach echt niet in kan houden...dan zit ik in de trein of bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |