Ik heb er nog niet eens naar gezochtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef DarkElf het volgende:
Lein had je nog maldonzout gekocht/geprobeerd? En is het idd zo fantastisch als Nigella zegt ?
Oh maakt niet uit hoor, het sprong ineens in mijn hoofd door marquez en haloumiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens naar gezochtStaat nog wel op de 'moet ik nog doen' lijst
![]()
Jullie lijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:32 schreef golfer het volgende:
We gingen om 5 uur even een dutje doen, schieten net pas weer wakker.
De bedoeling was om meteen weer in het 'normale' ritme te komen, maar we trokken het even niet meer na die reis van 30 uur en al vanaf vanochtend 5 uur wakker te zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
Jullie lijkenwel, al is het verschil dat het bij jullie met een aantal dagen weer normaal moet zijn
.
Ja, het volgende deel wordt 3400, maar dat zal waardeloos blijken vergeleken met de opvolger dáárvan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:52 schreef remlof het volgende:
340 borisz, of is de nummering van deze SC reeks ook al aan inflatie onderheving?
Lekker weer iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:17 schreef DarkElf het volgende:
wat is het lekker fris buitenje ruikt het bos helemaal.....
en vanmiddag lekker zonnetje erbij...
Ik had toch 340 gedaan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 03:52 schreef remlof het volgende:
340 borisz, of is de nummering van deze SC reeks ook al aan inflatie onderheving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |