abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63317039
Bedankt voor je excuses, SCH, dat waardeer ik. Mijn intentie is niet geweest om het onderwerp minder erg te doen lijken dan het is. De bewering in de kop was alleen feitelijk incorrect. Dat is de ENIGE reden waarom ik deze licht heb aangepast. Misschien had ik een ander woord kunnen kiezen, maar 'veel' leek me een veilige term in dit verband.

Mijn mening als user - en de discussie daarover - hoort thuis in het topic zelf en staat los van de aanpassing van de topictitel, die ik als moderator maak. Ik stel voor om nu een punt te zetten achter de discussie over de topictitel en verdere discussie in het topic zélf te voeren. Bedankt
pi_63317149
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening als user - en de discussie daarover - hoort thuis in het topic zelf en staat los van de aanpassing van de topictitel, die ik als moderator maak
Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:03:26 #278
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63320662
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.
Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.
  Moderator dinsdag 18 november 2008 @ 17:10:15 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63320834
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was niet specifiek gericht op jou ofzo, maar op nws in het algemeen. De moderatie is nu een stuk meer gebalanceerder en eerlijker. Eerst, met de mod-bezetting van een tijd terug, was het zo dat de jankzakken, zoals ik ze maar even noem, maar een kick hoefden te geven en hun 'eisen' werden ingewilligd. Er was toen ook nogal wat sterke vriendjespolitek tussen bepaalde mods en users. Mooi om te zien dat dat nu afgelopen is
over wie heb je het nou eigenlijk?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_63322676
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:03 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.
Doe Sjakie Swart maar
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:36:33 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63322957
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe Sjakie Swart maar
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.

rustig aan dude! chill. voel de caparina door je lichaam gaan...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_63329423
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nee dat ging meer over gronk en gelijksoortigen
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

over wie heb je het nou eigenlijk?
Wat sp3c vraagt.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63329731
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey gekkert. elfletterig is een goede keuze.
Deze dus. Wanneer hij selectief zou modereren, mag hij zich waken voor mijn tanden. Ik heb hem dit juist nog niet zien doen.

Dat zijn mening als user niet de mening van iedereen is? Doet niets af aan het neutraal modereren. Dan is er altijd wel iets te vinden van een mod wat argwaan kan wekken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_63329871
* Elfletterig zoekt zijn schuilplaats op...
pi_63331193
Ja, ja, ik ben al om.
Mag ik ook eens een nukkige nichtendag hebben
  dinsdag 18 november 2008 @ 22:41:32 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_63331323
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:36 schreef SCH het volgende:
Ja, ja, ik ben al om.
Mag ik ook eens een nukkige nichtendag hebben
lol! mooie suske en wiske titel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Donald Duck held dinsdag 18 november 2008 @ 23:11:51 #287
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63332315
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef paddy het volgende:

Wat sp3c vraagt.
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelf
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63332866
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.

rustig aan dude! chill. voel de caparina door je lichaam gaan...
idd goeie keus had het nog niet meegekregen...

@elfje feli
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_63336766
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wie zijn die gelijksoortige mods dan?
pi_63340505
Ik vind dat er veel verschillende topics zijn over Somalië, wat op zich niet erg is, maar het werkt volgens mij wel in de hand dat in al deze topics de discussie wel heel voorzichtig van de grond komt.
Bovendien behandelen deze elk een facet van een groter geheel, dus ik vraag me af of het niet gemakkelijker is alles te clusteren in een ([Centraal]) topic.

De Islam is bijna klaar met Somalië
Somali Pirates Seize Massive Saudi Oil Tanker Off Kenyan Coa
piraten... Deze topic is reeds een merge.
Oorlogsschip blaast piratenschip op.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63340956
Je hebt een punt, damian5700. Toch zou ik de islam-perikelen in Somalië wel los willen zien van de piratenverhalen. Dat die twee onderwerpen toevallig in hetzelfde land spelen, vind ik geen reden om er één topic van te maken. Maar wat de piraten-topics betreft, ben ik het wel met je eens.

Edit:
- Engelstalig topic gesloten-
- Topictitel 'piraten...' duidelijker gemaakt: Somalische piraten kapen schepen

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2008 11:56:21 ]
pi_63342058
Oké.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63351833
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 18:27:43 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63351887
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

zit er nu niet omheen te draaien
pi_63352379

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 19-11-2008 18:50:18 ]
  Donald Duck held woensdag 19 november 2008 @ 18:52:03 #296
46149 __Saviour__
pi_63352487
Waarom toch zo graag namen. Het ging om een tijd geleden, nu is nws een stuk verbeterd. Gronk noemde ik al, daarmee moet je het maar doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 19:27:35 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63353560
omdat ik jouw dergelijke opmerkingen vaker heb zien maken

zeg nu maar wie of wat je dwars zit/zat en dan hebben we dat ook weer gehad
als het alleen om Gronk ging dan wordt het toch wel tijd om erover op te houden want het is nogal triest om willekeurige topics op te pakken om nog even tegen Gronk aan te kunnen schoppen
  Donald Duck held woensdag 19 november 2008 @ 19:31:42 #298
46149 __Saviour__
pi_63353708
Ik zei enkel dat ik het grappig vond dat er niet meteen aan de zeikerd gehoor werd gegeven. Daar had je het mee kunnen doen, maar dat doordrammen tot er een naam genoemd werd komt door jullie zelf. Zie het allemaal liever gewoon als compliment, de sfeer in nws is nu een stuk beter.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Moderator woensdag 19 november 2008 @ 20:05:43 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63354775
want toen Gronk er was werd er door de mods wel meteen aan SCH gehoor gegeven

je zei dat de 'jankzakken' de mods onvoorwaardelijk aan hun kant hadden staan, dat zeg je wel vaker dus nu wil ik eigenlijk is weten waar je het in godsnaam over hebt ja

en definieer jankzakken ook meteen want in mijn definitie kom jij daar heel erg bij in de buurt en ik heb nog nooit onvoorwaardelijk aan jouw kant gestaan, aan niemands kant eigenlijk behalve Drugshond maar die post alleen van die gare economische meuk en weerberichten die niemand snapt
  woensdag 19 november 2008 @ 20:08:27 #300
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_63354895
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef sp3c het volgende:
want toen Gronk er was werd er door de mods wel meteen aan SCH gehoor gegeven

je zei dat de 'jankzakken' de mods onvoorwaardelijk aan hun kant hadden staan, dat zeg je wel vaker dus nu wil ik eigenlijk is weten waar je het in godsnaam over hebt ja

en definieer jankzakken ook meteen want in mijn definitie kom jij daar heel erg bij in de buurt en ik heb nog nooit onvoorwaardelijk aan jouw kant gestaan, aan niemands kant eigenlijk behalve Drugshond maar die post alleen van die gare economische meuk en weerberichten die niemand snapt

Vooruit dan... ik ben ook de flauwste niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')