Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening als user - en de discussie daarover - hoort thuis in het topic zelf en staat los van de aanpassing van de topictitel, die ik als moderator maak
Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat dat niet vanzelfsprekend is. Dat moet je bevechten en laten blijken en wordt niet alleen duidelijk door dat je het zegt maar vooral door je handelt. Daarom lijkt het me in het begin goed om daar juist heel zorgvuldig en misschien wat voor zichtig in te zijn. Deze actie geeft me geen goed gevoel in ieder geval maar een valse start hoeft nog niet een verloren race te betekenen.
over wie heb je het nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee dat was niet specifiek gericht op jou ofzo, maar op nws in het algemeen. De moderatie is nu een stuk meer gebalanceerder en eerlijker. Eerst, met de mod-bezetting van een tijd terug, was het zo dat de jankzakken, zoals ik ze maar even noem, maar een kick hoefden te geven en hun 'eisen' werden ingewilligd. Er was toen ook nogal wat sterke vriendjespolitek tussen bepaalde mods en users. Mooi om te zien dat dat nu afgelopen is
Doe Sjakie Swart maarquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanuit jouw visie lijkt het meer op een AVRO's Wie-kent-kwis met de zogenaamde marmotten-race (Fred Oster). Maar dan met 10 cavia's.
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef __Saviour__ het volgende:
nee dat ging meer over gronk en gelijksoortigen
Wat sp3c vraagt.quote:
Deze dus. Wanneer hij selectief zou modereren, mag hij zich waken voor mijn tanden. Ik heb hem dit juist nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze.
lol! mooie suske en wiske titel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:36 schreef SCH het volgende:
Ja, ja, ik ben al om.
Mag ik ook eens een nukkige nichtendag hebben
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelfquote:
idd goeie keus had het nog niet meegekregen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey gekkert. elfletterig is een goede keuze. en dat zeg ik niet omdat hij zo'n beetje alle standpunten van alle politieke partijen vertegenwoordigt.
rustig aan dude! chill. voel de caparina door je lichaam gaan...
Wie zijn die gelijksoortige mods dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelf
zit er nu niet omheen te draaienquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je ziet het antwoord toch staan, je quote het zelf
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:05 schreef sp3c het volgende:
want toen Gronk er was werd er door de mods wel meteen aan SCH gehoor gegeven
je zei dat de 'jankzakken' de mods onvoorwaardelijk aan hun kant hadden staan, dat zeg je wel vaker dus nu wil ik eigenlijk is weten waar je het in godsnaam over hebt ja
en definieer jankzakken ook meteen want in mijn definitie kom jij daar heel erg bij in de buurt en ik heb nog nooit onvoorwaardelijk aan jouw kant gestaan, aan niemands kant eigenlijk behalve Drugshond maar die post alleen van die gare economische meuk en weerberichten die niemand snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |