Hoe dan, Sherlock ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:16 schreef Mendeljev het volgende:
Bankgegevens achterhalen.
Ik neem aan dat het rek.nr. bij TS bekend is aangezien hij geld moest overmaken?quote:
Je snapt het principe achter oplichting nog niet helemaal?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:23 schreef I_PANDA_I het volgende:
Pak een ander e-mail adres en zeg dat je hem op kunt halen,..... weet je meteen z'n adres.
Tenzij hij gaat zeggen dat ie niet wil dat je hem op komt halen dan wordt het lastig
NU al?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:33 schreef FrXx het volgende:
oke topic geopend postbank start een of andere bemiddelingsprocedure.. ik laat het hier niet bij zitten.
En ik zit nu ook te denken van hmm.. het was wel heel goedkoop.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:36 schreef mordradead het volgende:
"Ik geef er 2spelletjes bij en 1controller. "
Foto heeft 2 controllers
dat soort reacties heb ik ook niks aan maar je hebt wel gelijk, toch maar even Goggles van google aanschaffenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:38 schreef jpjedi het volgende:
Als je zo`n advertentie ziet dan geloof je toch niet dar er mensen zijn die erin trappen. En jawel..ze bestaan..![]()
Jij hebt tegels in je achterbak?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:41 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mij is die foto van die doos ook in de achterbak van een auto.
Dergelijk onzin lijkt me voor de TS ook niet echt van toegevoegde waardequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:38 schreef jpjedi het volgende:
Als je zo`n advertentie ziet dan geloof je toch niet dar er mensen zijn die erin trappen. En jawel..ze bestaan..![]()
uit voorzorg maar kloontje aangemaakt ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:40 schreef FrXx het volgende:
[..]
dat soort reacties heb ik ook niks aan maar je hebt wel gelijk, toch maar even Goggles van google aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |