Het is niet alleen een cijferhint, of welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik vind cijferhints eigenlijk nooit zo sterk want daarmee kan je meestal alle kanten op zo kan het ook 8-2 zijn als je zo beredeneert. Ik dacht eigenlijk dat een jaar of 2 naast Susi Iemand die qua leeftijd of regristratie 2 jaar verschilt van Susi of Robier.
Alsof dat nooit gebruikt wordt? Nu ja, like I said, ik blijf hierbij totdat er iets beters is. PS lynchen is een heel domme zet imoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:59 schreef Sheepcidus het volgende:
Ja maar die andere 2 hints gaan over topics, dus vind die ook niet zo erg sterk.
Maar zijn nog niet echt veel betere hints gevonden.
- Harde wind (fotoboek met surfen erin) Ik doe aan golfsurfenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
De combinatie:
- Bijna huppelend (dus ws. een meisje/vrouw , tenzij het een homo betreft)
En de hints die hier al stonden:
- Harde wind (fotoboek met surfen erin)
- Pizza Restorante (Italiaanse sig van PS)
doen me eigenlijk al vrij snel ertoe beslissen dat mijn stem voor vanavond naar onze burgervader gaat:
##Puntenslijpsel
Sorry schat. Het is niks persoonlijks. XxX
Nee, dat mafia wint omdat jullie de dubbele lynch weggooien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bang dat je je mafiamaatje gaat verliezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |