abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76554030
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik dus gisteren tanken bij Tango. Ontploft mijn auto gewoon.
Wat een kutbenzine.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:31:25 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76554482
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik dus gisteren tanken bij Tango. Ontploft mijn auto gewoon.
Wat een kutbenzine.
Ja maar het is wel goedkoop.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:32:10 #103
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_76554503
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja maar het is wel goedkoop.
Daarom. Volgende week gewoon weer met mijn nieuwe waggie
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_76555116
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 06:03 schreef hipy123 het volgende:
euro95 heet toch niet voor niks overal zo? ...
Euro 95 bij de shell heet al anders... Fuelsafe. En dat is een heel verschil met de tango of total enzo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:58:56 #105
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_76555449
Wat is het verschil dan?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_76555585
Ik ben dus bezorger en merk het verschil tussen benzinestations wel. Vooral als ik met mijn eigen scooter bij de esso Ultimate 98 tank gaat me scooter zo maar 5 km per uur harder dan bij de shell. Een brommermaker in de buurt heeft me gewaarschuwd voor shell en tango omdat die kutbenzine zouden hebben die minder goed is gefilter ofzo. Ik geloof er niet echt in. Maar het verschil tussen de stoffen die toegevoegd worden merk je wel.

Alhoewel ik niet denk dat ze er water bij doen
"God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"
pi_76566817
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef The-dude het volgende:
Ik ben dus bezorger.

ik met mijn eigen scooter
Dat jij je nog op Fok! durft te vertonen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:10:34 #108
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_76570110
quote:
Ik ben dus bezorger en merk het verschil tussen benzinestations wel. Vooral als ik met mijn eigen scooter bij de esso Ultimate 98 tank gaat me scooter zo maar 5 km per uur harder dan bij de shell. Een brommermaker in de buurt heeft me gewaarschuwd voor shell en tango omdat die kutbenzine zouden hebben die minder goed is gefilter ofzo. Ik geloof er niet echt in. Maar het verschil tussen de stoffen die toegevoegd worden merk je wel.

Ik ga niet voor die Ultimate want dat is biobrandstof en die troep moet ik niet in mijn motor hebben.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:35:00 #109
112429 TriPa
We’re out of control
pi_76571082
quote:

Je hebt Ultimate getankt bij de Esso? Lijkt me sterk... BP heeft Ultimate, Total heeft Excellium, Esso de Supreme, Shell komt volgens mij met Optimax omdat de V-Power gefaald heeft en nu hebben ze een nieuwe naam nodig :p
/miereneuken
pi_76573282
quote:

En dat snel bezorgen is wel nodig want anders worden de pizza's koud.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76712267
Gisteren hoorde ik ook een heel verhaal van iemand die in een garage werkt (met BP tankstation) dat ze allemaal klachten hadden door tango/gulf benzine. Mij lijkt het in eerste instantie onzin. Maar ja toch maar eens verder in verdiepen.

Vond dit verhaal:

http://www.zbc.nu/main.asp?ChapterID=4210

[ Bericht 24% gewijzigd door Stansfield op 12-01-2010 10:51:14 ]
pi_76713307
Ik gooi altijd een blikje Red Bull in de tank na het tanken, want van Red Bull krijg je vleugels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')