quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik dus gisteren tanken bij Tango. Ontploft mijn auto gewoon.![]()
Wat een kutbenzine.
Ja maar het is wel goedkoop.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik dus gisteren tanken bij Tango. Ontploft mijn auto gewoon.![]()
Wat een kutbenzine.
Daarom. Volgende week gewoon weer met mijn nieuwe waggiequote:
Euro 95 bij de shell heet al anders... Fuelsafe. En dat is een heel verschil met de tango of total enzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 06:03 schreef hipy123 het volgende:
euro95 heet toch niet voor niks overal zo? ...
Dat jij je nog op Fok! durft te vertonen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef The-dude het volgende:
Ik ben dus bezorger.
ik met mijn eigen scooter
Ik ga niet voor die Ultimate want dat is biobrandstof en die troep moet ik niet in mijn motor hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef The-dude het volgende:
Ik ben dus bezorger en merk het verschil tussen benzinestations wel. Vooral als ik met mijn eigen scooter bij de esso Ultimate 98 tank gaat me scooter zo maar 5 km per uur harder dan bij de shell. Een brommermaker in de buurt heeft me gewaarschuwd voor shell en tango omdat die kutbenzine zouden hebben die minder goed is gefilter ofzo. Ik geloof er niet echt in. Maar het verschil tussen de stoffen die toegevoegd worden merk je wel.
Alhoewel ik niet denk dat ze er water bij doen
Je hebt Ultimate getankt bij de Esso? Lijkt me sterk... BP heeft Ultimate, Total heeft Excellium, Esso de Supreme, Shell komt volgens mij met Optimax omdat de V-Power gefaald heeft en nu hebben ze een nieuwe naam nodig :pquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef The-dude het volgende:
Ik ben dus bezorger en merk het verschil tussen benzinestations wel. Vooral als ik met mijn eigen scooter bij de esso Ultimate 98 tank gaat me scooter zo maar 5 km per uur harder dan bij de shell. Een brommermaker in de buurt heeft me gewaarschuwd voor shell en tango omdat die kutbenzine zouden hebben die minder goed is gefilter ofzo. Ik geloof er niet echt in. Maar het verschil tussen de stoffen die toegevoegd worden merk je wel.
En dat snel bezorgen is wel nodig want anders worden de pizza's koud.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef The-dude het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |