Grootste bullshit die er is. Denk je nou echt dat Shell die miljarden uitgeeft aan kwaliteit van haar benzine dat laat verkopen onder Tango naam?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Yeah Right.
Wanneer de vrachtwagen klaar is bij de Tango rijdt ie zo door riching Gulf, Shell, BP etc. Allemaal hetzelfde man.
Of moet ik dit topic opvatten als SPAM ?
Heul niet!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Yeah Right.
Wanneer de vrachtwagen klaar is bij de Tango rijdt ie zo door riching Gulf, Shell, BP etc. Allemaal hetzelfde man.
Jongen.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Grootste bullshit die er is. Denk je nou echt dat Shell die miljarden uitgeeft aan kwaliteit van haar benzine dat laat verkopen onder Tango naam?
Shell en BP hebben in ieder geval een eigen vloot van tankwagens, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Je wagen is gewoon een gaar barrel. Ik rij overal ong. even ver mee. Ligt er ook aan hoe hard ik vark met een tank benzine. Wanneer ik continue op de snelweg zit is de tank sneller leeg uiteraard dan wanneer ik slip over een eendje op een buitengebied.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Johnnn het volgende:
[..]
Heul niet!
Als dat zo zou zijn, dan zit er ook een wateraansluiting bij die Tango pomp.
Nee, ik kom er niet meer!
M'n auto rijd serieus beter op brandstof van andere tankstations. Waarom moeten die zo duur zijn
Bij wijze van spreken bedoelde ik uiteraard.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Shell en BP hebben in ieder geval een eigen vloot van tankwagens, dus ik denk het niet.
En zelfs dan, een tankwagen heeft meerdere compartimenten, en niet in elk compartiment hoeft dezelfde kwaliteit brandstof te zitten. Een paar procent water erin doet wonderen voor de winst van een bedrijf ..
Onzin. Shell heeft hele andere additieven dan bijv. Tango.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Al ben je een Friese nerd, toch denk ik dat hier wel een kern van waarheid in zit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Grootste bullshit die er is. Denk je nou echt dat Shell die miljarden uitgeeft aan kwaliteit van haar benzine dat laat verkopen onder Tango naam?
Waar zegt iemand dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zou mooi zijn dat Tango er even 10% water doorheen knaltGeloof je het zelf
Jongen, jazeker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
Jongen.....
De benzine van de Shell is dezelfde als die van de Tango, Gulf etc. etc.
Of dacht je dat elk concern zijn eigen benzine bedacht ?
Dit dus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Onzin. Shell heeft hele andere additieven dan bijv. Tango.
Gedeeltelijk mee eens.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:40 schreef de_boswachter het volgende:
Yeah Right.
Water mengt niet met benzine, de benzine drijft op het water.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zou mooi zijn dat Tango er even 10% water doorheen knaltGeloof je het zelf
Ze hebben wel andere kleurtjes ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens.
Wat ik wel eens heb horen zeggen is dat er gewoon een kleur wordt toegevoegd.
Dus gele kleurtje gaat naar Gulf, blauwe kleurtje naar Tango.
Wat hiervan waar is weet ik niet. Al zie ik die kerel niet als iemand die slap lult
Je kunt geen 50/50 water-benzine-mengsel maken, maar je kunt wel degelijk een kleine hoeveelheid water aan benzine toevoegen (enkele procenten), zonder dat die als water-druppeltjes gaat rondzweven. Hoewel benzine grotendeels uit a-polaire koolwaterstoffen bestaat, zit er een deel polaire in, en die zijn in staat water-moleculen te binden. Overigens hangt dat vermogen deels af van de temperatuur, dus als je benzine hebt die 's zomers verzadigd is, loop je het risico dat je 's winters druppel-vorming in je tank. Op zich is dat niet zo erg, je krijgt ook wel eens water binnen tijdens het tanken in de regen via de tank-opening, dus in de meeste benzine-tanks bevindt zich onderin een smurrie van water, olie en stof.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef JJH het volgende:
Water mengt niet met benzine, de benzine drijft op het water.
Ik quotte "10%" water, voor zover ik weet lukt dat al niet meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je kunt geen 50/50 water-benzine-mengsel maken, maar je kunt wel degelijk een kleine hoeveelheid water aan benzine toevoegen (enkele procenten), zonder dat die als water-druppeltjes gaat rondzweven. Hoewel benzine grotendeels uit a-polaire koolwaterstoffen bestaat, zit er een deel polaire in, en die zijn in staat water-moleculen te binden. Overigens hangt dat vermogen deels af van de temperatuur, dus als je benzine hebt die 's zomers verzadigd is, loop je het risico dat je 's winters druppel-vorming in je tank. Op zich is dat niet zo erg, je krijgt ook wel eens water binnen tijdens het tanken in de regen via de tank-opening, dus in de meeste benzine-tanks bevindt zich onderin een smurrie van water, olie en stof.
Dude, alsof ik dit topic nog moet doorlezen om te weten dat mijn opmerking klopt..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Niet dus. Is in dit topic al 235 keer ontkracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |