Ja, neuken?quote:
Die Erik is toch al bang voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:28 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
hoi yvone eidelijk ben je der die homos zite me te peste man ken je der effe wat van zege
zule we trouwens een trio doen met paris holtin hehehehe.
Hallo daar!quote:
Heul niet meer!quote:
Boe!quote:
4, yvone is ook van mij whehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef Cahir het volgende:
Is het niet irritant om tussen 3 accounts te moeten switchen?
Dat valt best mee als je gewoon niet inlogt, maar bij elk bericht apart je username en wachtwoord invult.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef Cahir het volgende:
Is het niet irritant om tussen 3 accounts te moeten switchen?
Hey KLF!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:38 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
kijk daar heb je me maat DPP die komt julie alemaal in mekaar buekeeee weeeehehehe.
Daarmee vat je Cahir dan wel weer prima samenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:40 schreef Pjederdy het volgende:
Bedoelt Cabir nou dat we allemaal klonen van Y. zijn?
Erg is dat, homo zijn en ook nog dommig...
O jee je hebt me betrapt?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:40 schreef Pjederdy het volgende:
Bedoelt Cabir nou dat we allemaal klonen van Y. zijn?
Erg is dat, homo zijn en ook nog dommig...
nou ik zal etmaar verklape ik ben ingelogt hehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat valt best mee als je gewoon niet inlogt, maar bij elk bericht apart je username en wachtwoord invult.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |