quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen verrassing. Who's next?
Gelukkig heeft hij nog een vak geleerd dus hij zal niet in een zwart gat vallen...al hoewel dat als schoorsteenveger natuurlijk altijd kan gebeuren...
Precies hij zou nog eerste kunnen worden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik maak de balans van het Tourklassement op nadat ze alle positieve gevallen bekend maken
is Menchov vrij van doping dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef maril het volgende:
[..]
Precies hij zou nog eerste kunnen worden.
En Kirchen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een paar renners van CSC (Cancellara, Voigt, F. Schleck en Arvesen) en op Cobo. De rest verdenk ik niet zo direct.
Ja, wie weet het zou zomaar kunnen dat Vansevenant de tour heeft gewonnenquote:
Die staat bij mij op het lijstje , maar die zal de hand boven het hoofd worden gehouden, Fransen slikken nl nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:27 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Chavanel?? Was dit jaar ook veel beter dan voorgaande....
Dat zegt me niet zoveel. Chavanel is niet opeens zo gigantisch veel beter gaan rijden. Bij hem zat het er altijd wel in, alleen reed hij vaak te dom.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:27 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Tuurlijk niet. Dat was altijd een net-niet renner, nu net wel. De verbetering is niet zo groot.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:27 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Alsof hij die felbegeerde rode lantaarn op een boterham met pindakaas heeft verdedigd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, wie weet het zou zomaar kunnen dat Vansevenant de tour heeft gewonnen
In een peloton waar de "nivellering" de norm is, waar niemand boven het maaiveld uit raakt zonder zijn kop kwijt te raken door dope, zit je met Cancellara, die dingen kan die niemand anders kan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou Cancellara eigenlijk verdacht zijn vraag ik me af? Zo verrassend heeft ie toch niet gepresteerd deze Tour en ook in zn carriere zit toch een logische opbouw? Wie helpt me.
ik trap er niet meer in, maar vaak testen zo'n renners niet positief dankzij de adequate medici in het team.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:28 schreef Ereinion het volgende:
Als Vandevelde bij een dubieus Italiaans ploegje had gereden stond die natuurlijk met stip bovenaan bij de verdachtenlijstjes. Al die pr over de 'clean-team' werkt blijkbaar goed (ook bij mezelf moet ik eerlijk bekennen).
Ik herinner me dat Cancellara en Flecha samen in een ploeg zaten bij Fassa Bortolo. Zij waren toen erg aan elkaar gewaagd en gelijkwaardig. Cancellara ging naar CSC, Flecha naar Rabobank, en zie nu het verschil... terwijl Flecha altijd hard werkt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In een peloton waar de "nivellering" de norm is, waar niemand boven het maaiveld uit raakt zonder zijn kop kwijt te raken door dope, zit je met Cancellara, die dingen kan die niemand anders kan.
Uiteraard is hij ook gewoon een groot talent, maar het peloton zit vol grote talenten, het zou me heel erg verbazen indien Cancellara dat proper doet.
En het was natuurlijk een renner die met een vingerknip plots uit vorm was toen hij op de radio hoorde dat de zaak Fuentes was losgebarsten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:39 schreef FredWielergek het volgende:
Ik herinner me dat Cancellara en Flecha samen in een ploeg zaten bij Fassa Bortolo. Zij waren toen erg aan elkaar gewaagd en gelijkwaardig. Cancellara ging naar CSC, Flecha naar Rabobank, en zie nu het verschil... terwijl Flecha altijd hard werkt.
Absoluut opvallend. Hij kan echt een goed stukje bergop, maar dit was inderdaad uitzonderlijk goed voor hem. Daarom dat ik ook bijv. iemand als Arvesen erbij zette. Die deed hetzelfde, maar was de pion voor Cancellara.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:44 schreef KingOfPop het volgende:
Maar hoe Cancellara tijdens zo'n bergetappe in de tour 80% van het peloton er af rijdt op een HC berg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |