Collegaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:08 schreef Cormac_McCarthy het volgende:
Ik denk dat mijn baan wel veilig is. Ik ben namelijk ambtenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:15 schreef Dulk het volgende:
ik werk aan de invoering van deOV Chipkaart
![]()
super veilig dus
Je kunt in ieder geval de komende 10 jaar nog alle lekken in de beveiliging blijven dichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij ons is er nog geen paniek in ieder geval.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:40 schreef mcwops het volgende:
ik weet niet of je wel moet juichen als je nu bij een bank werkt.![]()
In de hele financiele dienstverlening gaan banen verdwijnen. banken, verzekeraars, intermediairs, hypotheekkantoren, enz
dat hebben ze bij de Rabo goed in de gaten, dat je vooral geen paniek moet makenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons is er nog geen paniek in ieder geval.
Om wat voor eten gaat het?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Mijn bedrijf richt zich vooral op overslag en levering van levensmiddelen en etenswaren. Dus ik ga er vanuit dat ik iig een stuk veiliger zit dan de meeste mensen. Er kan van alles gebeuren, maar eten hebben we toch altijd nodig
Vlees, vis, groente, snoepgoed.... van alles.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |