abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62238033
Ik vind daten niet zo'n fijne manier om iemand te leren kennen.. Dat komt denk ik door het idee dat ik ergens naartoe ga waar een meisje op me zit te wachten of andersom natuurlijk. Ik loop al de hele dag met zenuwen als ik weet dat ik ergens wat ga drinken met een meisje die ik nog niet ken, waarvan de bedoeling is dat het een relatie gaat worden.
Ik heb ook regelmatig bij een meisje thuis afgesproken. Met wat zenuwen heen en vaak toch wel een leuke avond, alleen wat geforceerd... Ik heb 2 lange relaties gehad van enkele jaren, maar die 2 heb ik allebei gewoon tijdens uitgaan leren kennen.

Nu doet het volgende probleem zich voor; een meisje wil met me afspreken, maar ik vind haar zo ontzettend mooi dat ik wat tegen haar op kijk ofzo. Zo van; wat moet ze met mij. Dat heb een andere meid ook weleens tegen mij gezegd, dat ze niet snapte waarom iemand als ik met haar wou..
Maar bij deze heb ik dat idee dus zelf Ik ben steeds maar aan het uitstellen om te "daten" omdat ik op 1 of andere manier bang ben dat het gaat tegenvallen. Dat ik dichtklap omdat ik haar te leuk vind of door het geforceerde te simpel overkom.
Dan nog wat; ik zou gewoon niet weten wat ik met haar moet gaan doen. Bios is afgezaagd, uit eten vind ik niks, ergens afspreken in een cafe, daar zie ik best tegenop... Uitnodigen bij mij thuis vind ik wat lullig overkomen, maar toch
pi_62238120
Tja misschien een idee, maar als je alle zo afgezaagd vind, ga dan bowlen met elkaar?
Daar kan je tegelijker tijd wat drinken, hoef je niet perse de hele tijd met elkaar te praten, je kan geintjes maken, en wees gewoon je zelf, stel je zelf niets anders op , daar komen ze toch wel achter.
pi_62238139
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:10 schreef slozzo het volgende:
Ik vind daten niet zo'n fijne manier om iemand te leren kennen.. Dat komt denk ik door het idee dat ik ergens naartoe ga waar een meisje op me zit te wachten of andersom natuurlijk. Ik loop al de hele dag met zenuwen als ik weet dat ik ergens wat ga drinken met een meisje die ik nog niet ken, waarvan de bedoeling is dat het een relatie gaat worden.
Ik heb ook regelmatig bij een meisje thuis afgesproken. Met wat zenuwen heen en vaak toch wel een leuke avond, alleen wat geforceerd... Ik heb 2 lange relaties gehad van enkele jaren, maar die 2 heb ik allebei gewoon tijdens uitgaan leren kennen.

Nu doet het volgende probleem zich voor; een meisje wil met me afspreken, maar ik vind haar zo ontzettend mooi dat ik wat tegen haar op kijk ofzo. Zo van; wat moet ze met mij. Dat heb een andere meid ook weleens tegen mij gezegd, dat ze niet snapte waarom iemand als ik met haar wou..
Maar bij deze heb ik dat idee dus zelf Ik ben steeds maar aan het uitstellen om te "daten" omdat ik op 1 of andere manier bang ben dat het gaat tegenvallen. Dat ik dichtklap omdat ik haar te leuk vind of door het geforceerde te simpel overkom.
Dan nog wat; ik zou gewoon niet weten wat ik met haar moet gaan doen. Bios is afgezaagd, uit eten vind ik niks, ergens afspreken in een cafe, daar zie ik best tegenop... Uitnodigen bij mij thuis vind ik wat lullig overkomen, maar toch
Gewoon jezelf zijn, ze heeft toch al aangegeven wat af te willen spreken
En als ze jou leuk vindt maakt het echt niet uit als er af en toe wat stiltes vallen hoor
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:28:56 #4
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62238487
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:14 schreef Logician het volgende:

[..]

Gewoon jezelf zijn, ze heeft toch al aangegeven wat af te willen spreken
En als ze jou leuk vindt maakt het echt niet uit als er af en toe wat stiltes vallen hoor
Wow..slechts 2 posts en de ultra-dooddoener is al genoemd
Hij IS zichzelf en dat werkt niet voor 'm.

Wellicht moet TS niet met de instelling gaan "dat het een relatie moet gaan worden".
En bij jouw thuis uitnodigen vindt je lullig maar je bent wel een paar keer bij een meisje uitgenodigd. Dat vond je toch ook niet lullig?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62238607
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wow..slechts 2 posts en de ultra-dooddoener is al genoemd
Hij IS zichzelf en dat werkt niet voor 'm.

Wellicht moet TS niet met de instelling gaan "dat het een relatie moet gaan worden".
En bij jouw thuis uitnodigen vindt je lullig maar je bent wel een paar keer bij een meisje uitgenodigd. Dat vond je toch ook niet lullig?
Serieus als er iets een afknapper is, is het wel een kerel die zichzelf niet is...
Maar wat je zegt, lekker rustig aan doen en niet direct van alles verwachten/in je hoofd gaan halen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2008 18:34:19 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:37:34 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62238694
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef Logician het volgende:

[..]

Serieus als er iets een afknapper is, is het wel een kerel die zichzelf niet is...
Kutconclusie tov mijn stelling. Ik beweer niet dat 'ie zichzelf anders voor moet doen. Hij zal boven zichzelf moeten stijgen. Dat is wat anders dan jezelf anders voordoen.

Maar nogmaals: TS IS nu zichzelf en dat werkt niet. Dan moet je niet gaan zeggen dat 'ie moet blijven doen wat 'ie doet(want dat zeg je met zo'n uitdrukking)
quote:
Maar wat je zegt, lekker rustig aan doen en niet direct van alles verwachten/in je hoofd gaan halen...
Juist...
pi_62238726
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Kutconclusie tov mijn stelling. Ik beweer niet dat 'ie zichzelf anders voor moet doen. Hij zal boven zichzelf moeten stijgen. Dat is wat anders dan jezelf anders voordoen.

Maar nogmaals: TS IS nu zichzelf en dat werkt niet. Dan moet je niet gaan zeggen dat 'ie moet blijven doen wat 'ie doet(want dat zeg je met zo'n uitdrukking)
[..]

Juist...
Niets mis mee om een andere mening te hebben
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:48:16 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62238943
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Logician het volgende:

[..]

Niets mis mee om een andere mening te hebben
pi_62238981
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

en nu ga ik hier stoppen met posten voor we met zijn 2en het topic overnemen

woensdag 8 oktober 2008 @ 18:55:06 #10
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62239113
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:14 schreef GambinoT het volgende:
Tja misschien een idee, maar als je alle zo afgezaagd vind, ga dan bowlenblowen met elkaar?
minieme aanpassing.

Ik zie overigens nergens staan dat TS zo ontzettend 'zichzelf' zat te wezen tijdens eerdere ervaringen; integendeel zelfs, hij benoemt vooral de zenuwen en dat is nou niet direct het toonbeeld van 'lekker jezelf zijn' vind ik.
Dus misschien is dat nog steeds onontgonnen terrein waar TS zijn voordeel kan gaan doen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:58:07 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62239188
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:55 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

minieme aanpassing.

Ik zie overigens nergens staan dat TS zo ontzettend 'zichzelf' zat te wezen tijdens eerdere ervaringen; integendeel zelfs, hij benoemt vooral de zenuwen en dat is nou niet direct het toonbeeld van 'lekker jezelf zijn' vind ik.
Dus misschien is dat nog steeds onontgonnen terrein waar TS zijn voordeel kan gaan doen.
Zenuwen hebben voor een date is heeel normaal. Dat hoort bij je. Dus ben je jezelf. Maargoed, ik zal wel de enige zijn die dat vind en de rest van de wereld is natuurlijk hardstikke stoer en nooit zenuwachtig
  woensdag 8 oktober 2008 @ 19:04:02 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62239343
Ja ok, heb je gelijk in. Maar als het goed zit, verdwijnen die zenuwen snel genoeg en kan je (komtieweer!) lekker jezelf zijn. En zit het niet goed, dan zit het dus niet goed, weet je dat ook weer, on to the next one.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62242430
Misschien werkt het als het wat spontaner gaat? Op een vrijdagavond waarop jij en het meisje in kwestie toevallig niks te doen hebben, dan pas afspreken? Gooi 3 pilskes naar achter en het gaat beter!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_62242439
Meestal zijn die zenuwen niet zo heel enorm en snel weg idd. Maar ik voel gewoon dat het bij deze dame wat meer gaat worden, omdat ik haar best wel erg lekker vind... Natuurlijk ga ik niet steeds denken aan een relatie. Nee, gewoon rustig aan eerst en dan zien we wel of het klikt. Nouja.. het klikt eigenlijk al..
Ik heb zomaar het gevoel dat dit het weleens kan worden na jarenlang scharrels en missers
Daarom zou ik het nog erger vinden als het fout loopt en dan word ik nog zenuwachtiger. Ik ben mezelf wel steeds aan het kalmeren enzo hoor, door te bedenken dat zij ook maar een mens is, dat ze misschien nog wel meer zenuwen heeft als ik en dat ze misschien ook wel denkt van "wat moet zo'n jongen nou met mij" en als dat niet lukt... Diazepam nemen? Word je ook weer zo saai van he

Bowlen doe ik niet, vieze stinkschoenen waar iedereen met zijn poten in zit.
pi_62243139
Er zijn nog niet genoeg 1e date-topics
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_62243255
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef slozzo het volgende:
Bowlen doe ik niet, vieze stinkschoenen waar iedereen met zijn poten in zit.
Eureka! Je bent homo.
pi_62243633
Hejje nog iets toe te voegen, of ben je gewoon verdwaald, Vector?
pi_62244147
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hejje nog iets toe te voegen, of ben je gewoon verdwaald, Vector?
Ik probeer een diagnose te stellen
pi_62262048
Als je geen echte zenuwen hebt voor een date, is het vaak ook niets.
Verbaal terrorist
pi_62263232
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Want?

Offtopic: je onderschrift
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_62264167
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dat is echt pure onzin Zenuwen voor zoiets ligt volgens mij maar aan je karakter...
pi_62264589
Tsja en mijn zenuwen zijn niet te peilen. momenten waar anderen bijv. juist weer zenuwachtig om worden, heb ik totaal geen last..
Maargoed, ik denk dat ik gewoon maar ergens in een cafe met haar afspreek. Weet het anders ook niet en kan niet te lang wachten..
pi_62311429
Dit is toch ook wat.. heb ik haar uitgenodigd en nou durft ze niet!! Ze had dit niet verwacht.. Ik zei al, ik ben geen popster! Haha en ik me maar druk maken.. Komt mooi uit. Nou zie ik haar iig pas over 3 weken.
pi_62311627
Ik snap er echt geen hol van, als ik een meisje leuk vind dan zie ik haar juist zo snel mogelijk. Hoe kun je nou blij zijn dat je een meisje die je waarschijnlijk (of misschien?) leuk vind pas over 3 weken ziet??
pi_62316890
Ja dat kan ik ook niet helemaal begrijpen ?????

Zorg dat je ontspannen bent en gewoon jezelf bent. Verder laat alles op zn loop, je zal zien dat het steeds beter wordt.
Я тебя люблю tatiyana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')