Gewoon jezelf zijn, ze heeft toch al aangegeven wat af te willen sprekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:10 schreef slozzo het volgende:
Ik vind daten niet zo'n fijne manier om iemand te leren kennen.. Dat komt denk ik door het idee dat ik ergens naartoe ga waar een meisje op me zit te wachten of andersom natuurlijk. Ik loop al de hele dag met zenuwen als ik weet dat ik ergens wat ga drinken met een meisje die ik nog niet ken, waarvan de bedoeling is dat het een relatie gaat worden.
Ik heb ook regelmatig bij een meisje thuis afgesproken. Met wat zenuwen heen en vaak toch wel een leuke avond, alleen wat geforceerd... Ik heb 2 lange relaties gehad van enkele jaren, maar die 2 heb ik allebei gewoon tijdens uitgaan leren kennen.
Nu doet het volgende probleem zich voor; een meisje wil met me afspreken, maar ik vind haar zo ontzettend mooi dat ik wat tegen haar op kijk ofzo. Zo van; wat moet ze met mij. Dat heb een andere meid ook weleens tegen mij gezegd, dat ze niet snapte waarom iemand als ik met haar wou..
Maar bij deze heb ik dat idee dus zelfIk ben steeds maar aan het uitstellen om te "daten" omdat ik op 1 of andere manier bang ben dat het gaat tegenvallen. Dat ik dichtklap omdat ik haar te leuk vind of door het geforceerde te simpel overkom.
Dan nog wat; ik zou gewoon niet weten wat ik met haar moet gaan doen. Bios is afgezaagd, uit eten vind ik niks, ergens afspreken in een cafe, daar zie ik best tegenop... Uitnodigen bij mij thuis vind ik wat lullig overkomen, maar toch
Wow..slechts 2 posts en de ultra-dooddoener is al genoemdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:14 schreef Logician het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn, ze heeft toch al aangegeven wat af te willen spreken
En als ze jou leuk vindt maakt het echt niet uit als er af en toe wat stiltes vallen hoor
Serieus als er iets een afknapper is, is het wel een kerel die zichzelf niet is...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wow..slechts 2 posts en de ultra-dooddoener is al genoemd
Hij IS zichzelf en dat werkt niet voor 'm.
Wellicht moet TS niet met de instelling gaan "dat het een relatie moet gaan worden".
En bij jouw thuis uitnodigen vindt je lullig maar je bent wel een paar keer bij een meisje uitgenodigd. Dat vond je toch ook niet lullig?
Kutconclusie tov mijn stelling. Ik beweer niet dat 'ie zichzelf anders voor moet doen. Hij zal boven zichzelf moeten stijgen. Dat is wat anders dan jezelf anders voordoen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Serieus als er iets een afknapper is, is het wel een kerel die zichzelf niet is...![]()
Juist...quote:Maar wat je zegt, lekker rustig aan doen en niet direct van alles verwachten/in je hoofd gaan halen...
Niets mis mee om een andere mening te hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kutconclusie tov mijn stelling. Ik beweer niet dat 'ie zichzelf anders voor moet doen. Hij zal boven zichzelf moeten stijgen. Dat is wat anders dan jezelf anders voordoen.
Maar nogmaals: TS IS nu zichzelf en dat werkt niet. Dan moet je niet gaan zeggen dat 'ie moet blijven doen wat 'ie doet(want dat zeg je met zo'n uitdrukking)
[..]
Juist...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Niets mis mee om een andere mening te hebben![]()
minieme aanpassing.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:14 schreef GambinoT het volgende:
Tja misschien een idee, maar als je alle zo afgezaagd vind, ga dan bowlenblowen met elkaar?
Zenuwen hebben voor een date is heeel normaal. Dat hoort bij je. Dus ben je jezelf. Maargoed, ik zal wel de enige zijn die dat vind en de rest van de wereld is natuurlijk hardstikke stoer en nooit zenuwachtigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
minieme aanpassing.
Ik zie overigens nergens staan dat TS zo ontzettend 'zichzelf' zat te wezen tijdens eerdere ervaringen; integendeel zelfs, hij benoemt vooral de zenuwen en dat is nou niet direct het toonbeeld van 'lekker jezelf zijn' vind ik.
Dus misschien is dat nog steeds onontgonnen terrein waar TS zijn voordeel kan gaan doen.
Eureka! Je bent homo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:45 schreef slozzo het volgende:
Bowlen doe ik niet, vieze stinkschoenen waar iedereen met zijn poten in zit.
Ik probeer een diagnose te stellenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Hejje nog iets toe te voegen, of ben je gewoon verdwaald, Vector?
Want?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als je geen echte zenuwen hebt voor een date, is het vaak ook niets.
Dat is echt pure onzinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als je geen echte zenuwen hebt voor een date, is het vaak ook niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |