Dus de bedragen die ik zag op de site van RTL , onder CBML , zijn wat ze deze week verdiend hebben?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef crazymamma het volgende:
Volgens mij zijn die bedragen, wat ze die week hebben verdiend en niet het totaal van de creditkaart.
Dat kan niet, want als de dames maar 50% uit mogen geven kan Joost bv nooit in 1 week van 1680 naar 500 zakken.
Als ik op de site kijk staan er hogere bedragen, behalve die van Joost.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus de bedragen die ik zag op de site van RTL , onder CBML , zijn wat ze deze week verdiend hebben?
Marco (d) 380
Ribas 875
Rory 666
Marco, blonde 666
Joost 500
En niet het totale creditcard eind bedrag, dat kan ik weer vinden op de CBML site,
nou ga ik daar maar naar toe.![]()
Als ik nu op de RTL-site kijk is het bedrag van de creditcard Marco (d) weer hoger,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef blomst het volgende:
Als ik op de site kijk staan er hogere bedragen, behalve die van Joost.
Het gaat toch eigenlijk maar om vrij kleine bedragen, ik had gedacht dat het om heel veel geld zou gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Geen idee Fluitertje, deze stand staat op de site van CBML. Of loopt mijn pc achter?
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Geen idee Fluitertje, deze stand staat op de site van CBML. Of loopt mijn pc achter?
[ afbeelding ]
valt mij ook tegen. maar ja, je houdt als man weinig over als je dame wekelijks min. 25 % en max. 50% mag shoppen toch????quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het gaat toch eigenlijk maar om vrij kleine bedragen, ik had gedacht dat het om heel veel geld zou gaan.
Misschien heeft ze weinig keuze gehad. Als Lisa eerder is en kiest voor Ben, dan kan Kelly alleen nog maar voor Rory kiezen en dat lijkt me ook geen strak plan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef griekjeee het volgende:
dus kelly blijft bij die kneus van een marco![]()
![]()
zij is first lady toch? die kiest als eerstequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze weinig keuze gehad. Als Lisa eerder is en kiest voor Ben, dan kan Kelly alleen nog maar voor Rory kiezen en dat lijkt me ook geen strak plan.
Dan lult Marco haar dus toch weer om. Verliefdheid maakt blind. Ik dacht ook dat Lisa al erg aan het twijfelen was tussen Ben en Rory, dus denk ik dat Lisa haar geld zet op de nieuwe, nummer 59.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is first lady toch? die kiest als eerste
Dat zou triest zijn. Wat een onnozel kind is het tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef griekjeee het volgende:
dus kelly blijft bij die kneus van een marco![]()
![]()
Pcies, misschien heeft ze het licht gezien en kiest ze Ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 02:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zij is first lady toch? die kiest als eerste
Klopt wel ongeveer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:57 schreef LouLou het volgende:
[..]
Pcies, misschien heeft ze het licht gezien en kiest ze Ben.
Als je puur afgaat op de foto, zijn Fiona en Joost nog een setje, dan het duo-koppeltje Ribas-Yasmin, Ben-Kelly, blonde Marco met Gisela, donkere Marco is er nog in omdat Lisa voor hem koos i.p.v. Rory, want Lisa wilde meer geld (en deze Marco staat bovenaan).
En tot slot staat donkere Marco zo blij te zijn omdat hij zodra het nieuwe meisje erin kwam, hij zijn kans neemt en Lisa dus gewoon naar huis stuurt.
Maar goed, dat is mijn interpretatie.
Maar de vrijgezel gaat dit keer niet naar huis,quote:
Dat slaat toch nergens op ? Hij maakte ook kans op een ton, net als de rest. Altruïstische daad, my ass.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
Net het exit interview met Rory gezien. Zeer opvallend dat hij Joost en ribas niet meer hoeft te zien omdat hij denkt dat ze in d ebuitenwereld net zo slecht zijn als in het huis. Krasse uitspraak. En Rory heeft zich in overleg met Lisa opgeofferd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |