viezerikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moet nog eten.......
Kijk dat noem ik nou eens een goeie scoop!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
Lekker handig. Het blijven amateurs, alle spanning weg.
Vraag mij af, wat jij hebt met die twee vooral respectloos, Marco's.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Noisiv het volgende:
En het mooie is dat Lisa er een week later zelf zal liggenIk denk niet dat Ben wil samenspelen met een speelster die onbetrouwbaar is, die je makkelijk kan ompraten, grote mond heeft maar weinig waarmaakt, hele huis tegen zich heeft, en "verreweg" de minst knappe mevrouw van het huis is.
Props voor Ben in ieder geval ik hoop dat hij samen met de 2 Marco's gaat werken en dat ze met zn 3en Ribas en Joost + aanhang eruit krijgen.
Die doet niet moeilijk over haar nummer 59quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deuh ,Lisa dus.
En die ligt nu met haar benen omhoog voor Benjamin.
En nummer 60 zou wel eens zomaar, buiten de villa zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die doet niet moeilijk over haar nummer 59
Suikeroom jij bent nogal handig met uitvergroten van foto'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef Suikeroom het volgende:
die nieuwe chick staat ook al op de foto. lekker ding wel zo te zien
I like the way your brain works...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Noisiv het volgende:
En het mooie is dat Lisa er een week later zelf zal liggenIk denk niet dat Ben wil samenspelen met een speelster die onbetrouwbaar is, die je makkelijk kan ompraten, grote mond heeft maar weinig waarmaakt, hele huis tegen zich heeft, en "verreweg" de minst knappe mevrouw van het huis is.
Props voor Ben in ieder geval ik hoop dat hij samen met de 2 Marco's gaat werken en dat ze met zn 3en Ribas en Joost + aanhang eruit krijgen.
Deed hetzelfde.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier de foto nog maar een keer een beetje uitvergroot...
[ afbeelding ]
Ik hoorde haar zeggen dat ze Rory niet kaalgeplukt heeft, maar de vorige keer (als ik het goed heb) is ze flink tekeer gegaan, en heeft ze het maximale eraf gehaald. Vertrouw haar voor geen cent. Als er eentje last heeft van krokodillentranen, dan is zij het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
als ik het zo zie is Lisa naar Darco geswitcht... die aanzienlijk meer op z'n CC heeft staan dan Rory, dus kaalplukken die hap![]()
Ik vertrouw Lisa voor geen meter, maar dit zaakie wel aan der toevertrouwen
ja dat zeg ik tochquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen dat ze Rory niet kaalgeplukt heeft, maar de vorige keer (als ik het goed heb) is ze flink tekeer gegaan, en heeft ze het maximale eraf gehaald. Vertrouw haar voor geen cent. Als er eentje last heeft van krokodillentranen, dan is zij het wel.
En dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:44 schreef Noisiv het volgende:
Van een Kale Kip kan je bijna niet plukken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:43 schreef Desii het volgende:
als ik het zo zie is Lisa naar Darco geswitcht...
die aanzienlijk meer op z'n CC heeft staan dan Rory,
dus kaalplukken die hap![]()
Skattie, Darco heeft volgens de CBML site ¤ 1900,-. Misschien ben je een nulletje vergeten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Van een Kale Kip kan je bijna niet plukken?
Wanneer Lisa naar Marco (d) is switcht,
Marco heeft 190 op zijn creditcard, Rory had er 666 op staan.
Dus Marco (d) zal indien Lisa gaat plukken , helemaal kaal zijn.
sKattiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:44 schreef beequeen het volgende:
Skattie, Darco heeft volgens de CBML site ¤ 1900,-. Misschien ben je een nulletje vergeten.![]()
Moet wel zeggen dat ik helemaal niks snap van die bedragen, maar dat terzijde.
Nee, ze doen niet aan kritiekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
sKattieik keek net weer op de RTL site en las nu dat
Marco, (d) ...380 op zijn creditcard heeft staan.
Ribas, 875
Rory 666
Marco blonde 666
Joost 500
Dus hoe zit het allemaal met die cijfers en nullen?
Of is er buiten RTL ook nog een CBML site? Hebben ze ook een forum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |