Ik heb nog steeds die formulieren van mijn NL zorgverzekeraar niet

Duurt allemaal echt zooooo lang, wordt er zo moe van telkens. Lijkt echt of iedereen er gewoon geen zin in heeft. Moet nu mijn doc's mailen naar de 't Districtshuis. Ben erg benieuwd!
Niara, ik moet alleen een studieattest, een bewijs van inkomen (IB-groep en loonstrookjes van mijn werk in NL) en een bewijs van zorgverzekering. Nu wacht ik dus op die laatste, maar dan ben ik echt benieuwd hoelang 't duurt voor 't geregeld is...
* zwahiel wil graag aan het werk!Wordt zo langzaam horendol van dat alleen naar school gaan, ja soms op café, maar dat is ook niet alles. Heb een uitlaatklep nodig. En mijn uitlaatklep is de afgelopen 10 jaar de horeca geweest. Niets maar dan ook niets wat prettiger is dan na een dag school of wat anders gewoon lekker je koksbuis aantrekken en dan in de drukte van de keuken (als 't druk is is 't fijnste!) te stappen. Als je dan net als bij mijn vorige werk gewoon totaal op elkaar ingespeelde collega's hebt, dan is 't gewoon een soort raderwerk wat loopt. Heerlijk!
dat en d'r is altijd wel iemand die die avond uit gaat of gezellige dingen doetVeel studenten @ de unief brabbelen alleen over school. Ze zitten ook echt 10 uur per dag op de unief of in de bib. Weet dat ik 't meer moet doen als nu maar toch. Je moet ook wel een beetje lol maken toch?
En die belastingen ach. Van het geld wat ik tijdens mijn afstuderen verdiende ging ook de volledige mep NL belasting af, 40% ging er naar vadertje staat. Dat ben ik wel gewend. Werk nooit primair voor 't geld eigenlijk, maar meer voor alles eromheen. En in de horeca heb je nu eenmaal aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals biertjes en eten e.d.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss