Nee, dat gaat niet. Die + slaat alleen op verbeterde versie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:35 schreef b4kl4p het volgende:
tvp
Als ik het goed begrijp klapt ziggo de digitale zenders standaard al gecodeerd over de kabel? Dan ga ik straks even een dreamboxje ophalen.
zit te twijfelen over de 7025+ en de 8000HD.
Ik wil namelijk wel HD kunnen ontvangen, iemand een idee of dat kan met de 7025+?
Aha,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef kolan1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Die + slaat alleen op verbeterde versie.
Dat zie ik maar daar betaal je dan ook voor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:05 schreef Scorpie het volgende:
De 8000HD is de Koning onder dreamboxes. Zit zelf ook nog te twijfelen om die te nemen.
Dat dus. Met de 8000 HD kan je er 2 tuners bij zetten en dus ook 2 tuners gebruiken om op te nemen / streamen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef kolan1 het volgende:
Volgens mij moet je er dan nog wel een tuner bij kopen. Standaard zitten er 2 DVB-s tuners in jij hebt een DVB-c tuner nodig. Gelukkig kun je er 2 naar keuze bij plaatsen. Daarom o.a. dus de koning der DM-en
Nouja opnemen hoeft voor mij niet zo en hulp bij cardsharen hoef ik ook niet, daar ben ik technisch wel goed onderlegd voor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. Met de 8000 HD kan je er 2 tuners bij zetten en dus ook 2 tuners gebruiken om op te nemen / streamen.
in theorie JA..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:17 schreef b4kl4p het volgende:
OK laatste vraagje en een crosspost voordat ik in de auto stap om de handel aan te schaffen:
Actie:
Ik koop een dreambox 500HD
Ik koop een basispakket kaartje van Ziggo.
Reactie:
Ik kan vanavond digitale tv kijken en aan het tweaken slaan van de dreambox ivm cardsharing.
Antwoord:
Ja of Nee
Definieer 'betrouwbare CS'.quote:Op maandag 6 september 2010 17:55 schreef chanti34 het volgende:
hallo
kan iemand mij helpen met een betrouwbare cs???
dank je wel alvast
gr chantal![]()
betrouwbare CSen zijn er nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |