je moet sowieso 1 hebben met een DVB-C tunerquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Even een kick, ik ben op zoek naar een Dreambox die goed werkt met Digitale Televisie van Ziggo, van dat alles in 1 pakket. Moet ik dan de standaard Dreambox 800 HD nemen, of iets anders?
En daarnaast ook op zoek naar een leuke servertje natuurlijk
Ja oke, maar je kan de 'basis' versie kopen, daar zit geen DVB-C tuner bij volgens mij, moet ik die dan apart kopen zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
je moet sowieso 1 hebben met een DVB-C tuner
k weet niet als de tuner in een 800 verwisselbaar isquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja oke, maar je kan de 'basis' versie kopen, daar zit geen DVB-C tuner bij volgens mij, moet ik die dan apart kopen zeker?
Volgens mij wel. Ik zag iig deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k weet niet als de tuner in een 800 verwisselbaar is
openPLI!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik zag iig deze:
http://www.elifestyle.nl/(...)3/Products/dream0002
Geen idee of dat de goeie is?
Maar goed, stel dat dit de goeie is, welke image moet ik er dan opzetten? Jade of gewoon Enigma?
dr moet een 2.5 inch in toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:58 schreef Scorpie het volgende:
Zo, alles werkt naar behoren, op 2 dingen na:
Project Restream werkt nog niet goed, en het opnemen/pauzeren over LAN werkt blokkerig. Voor dat 2e moet er wss een harde schijf ingebouwd worden. Iemand enig idee wat de beste HDD is?
Ja, 2.5 inch. Zal hem eens ff bestellen danquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr moet een 2.5 inch in toch?
WD scorpio in dat geval
PM.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:34 schreef Vanilla69 het volgende:
Kan iemand mij een pm sturen hoe een gratis c line voor mijn 7025+ te krijgen, Canal Digitaal?
Ik heb je een pm gestuurd waar die dingen worden uitgewisseldquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Vanilla69 het volgende:
nee, maar het is wel de eerste vraag die ik stel...
Ik ben al een tijdje met de box in de weer en het wil allemaal nog niet heel mooi lopen...in het begin van het topic lees ik dat je niet moet betalen voor zo'n lijn en ik weet niet waar deze anders te krijgen!
Een DM800 clone nemen, kost je 200 euro, dan nog een laptopschijf van 50 euro en je bent klaar.quote:
ik heb abbo kaartje van een knaak die je bij een topabbo van CD kunt bijbestellen. Ik heb dus alleen het standaardpakket. Heb een schoteltje met duo lnb 19.2/23.5.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb je een pm gestuurd waar die dingen worden uitgewisseld![]()
Kan je alleen Canaal Digitaal ontvangen dan?
Oh weet ik niet zo zeker hoor, ik heb alleen een basis abbo van Ziggo en ik wist ook wat te ritselen dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:50 schreef Vanilla69 het volgende:
[..]
ik heb abbo kaartje van een knaak die je bij een topabbo van CD kunt bijbestellen. Ik heb dus alleen het standaardpakket. Heb een schoteltje met duo lnb 19.2/23.5.
In ieder geval bedankt voor je pm maar mijn localcard zit denk ik niemand op te wachten?
oke, dan ga ik daar eens even buurten! Bedankt voor de tip, ik laat het je weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh weet ik niet zo zeker hoor, ik heb alleen een basis abbo van Ziggo en ik wist ook wat te ritselen dus
Zit er dan geen slechtere grafische chip? Ik snap best dat hij 'minder goed' inelkaar zit. Maar als ik 'm dan aansluit.. krijg ik dan artifacts/slomer of andere belangrijke 'bezuinigingen' zeg maar?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:50 schreef Vanilla69 het volgende:
[..]
ik heb abbo kaartje van een knaak die je bij een topabbo van CD kunt bijbestellen. Ik heb dus alleen het standaardpakket. Heb een schoteltje met duo lnb 19.2/23.5.
In ieder geval bedankt voor je pm maar mijn localcard zit denk ik niemand op te wachten?
Geen idee hoe de kwali is, ik heb een origineel. Die clones werken alleen niet met bepaalde images, daar moet je mee oppassen. Verder hoor ik hier en daar wel dat de kwaliteit redelijk is, maar heb er zelf geen ervaringen meequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zit er dan geen slechtere grafische chip? Ik snap best dat hij 'minder goed' inelkaar zit. Maar als ik 'm dan aansluit.. krijg ik dan artifacts/slomer of andere belangrijke 'bezuinigingen' zeg maar?
Wat houdt een clone dan precies in buiten dat hij uit china komt?
aanraden is om WEL een HD capable box te kopen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef jopiede het volgende:
Ik ben niet zo'n HD kijkert, maar als ik dan gewoon zo'n standaar dreambox neem. Dan kost me dat +- 75-85 euro. Moet je dan een schotel buiten hangen? Ik wil namelijk gewoon als het kan engels talige zenders en nederlandse zenders a film 1 en sport 1 en eredivisie live ontvangen. Zou dit gratis kunnen, of wat is het gemiddelde tarief voor zo'n pakket. Dus ik hoef geen turkse of iraanse zenders
misschien handig om even te vermelden welke alternatieven op de DM800 (en waar verkrijgbaar) je aanraadt, wat de beperkingen zijn en wat de meerwaarde is enzquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een DM800 clone nemen, kost je 200 euro, dan nog een laptopschijf van 50 euro en je bent klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |