quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:25 schreef WeMan het volgende:
Metalist heeft thuis Besiktas pak slaag gegeven.
Dan kunnen ze waarschijnlijk wel watquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:25 schreef WeMan het volgende:
Metalist heeft thuis Besiktas pak slaag gegeven.
nee hoezo, Besiktas stelt niets voor en is ongeveer het Feyenoord van Turkije.. Besiktas had zelfs een record gevestigd door in de Champions League met 8-0 van Liverpool te verliezen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan kunnen ze waarschijnlijk wel wat.
Thuis wel met 2-1 gewonnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef WeMan het volgende:
[..]
nee hoezo, Besiktas stelt niets voor en is ongeveer het Feyenoord van Turkije.. Besiktas had zelfs een record gevestigd door in de Champions League met 8-0 van Liverpool te verliezen.
maar nog steeds met 8-0 verloren.. en ik zou liever vergeleken worden met PSV en Ajax die worden tenminste nog eens landskampioen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Thuis wel met 2-1 gewonnen.Voor weinig clubs weggelegd.
En het Feyenoord van Turkije is wel een geweldig compliment, danku.
maar nog steeds met 8-0 verloren.. en ik zou liever vergeleken worden met PSV en Ajax die worden tenminste nog eens landskampioen..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Thuis wel met 2-1 gewonnen.Voor weinig clubs weggelegd.
En het Feyenoord van Turkije is wel een geweldig compliment, danku.
quote:
2 woorden.. Liverpool en Metallisk..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die verdediging.![]()
Waarom gaat Meira niet gewoon in de verdediging? Of zijn er zoveel blessures?
Ik had al niet verwacht dat je normaal kan antwoorden ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:09 schreef Lisandro het volgende:
[..]
2 woorden.. Liverpool en Metallisk..
kijk als je Edu en Lugano in de verdediging had, OK.. maar met Toraman en Zapotocny en dan mijquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik had al niet verwacht dat je normaal kan antwoorden ja.
Ehhh...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:02 schreef WeebI het volgende:
Ik vond dit tijdens de loting echt een verschrikkelijke groep. Echt allemaal clubs die me niet aanspreken. Meestal zijn er wel twee of drie clubs bij die dat wel doen. Maar deze groep is werkelijk troep. Echt knap dat ze deze ploegen bij elkaar weten te krijgen in één groep.
En nu staat ie nog in MyAt ook
Ja, wauw, toppie. Feyenoord en CSKA wonnen hem nog minder lang geleden, en die spreken me ook niet aan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:09 schreef Discovered het volgende:
[..]
Ehhh...
Galatasaray die eerder een UEFA CUP binnen heeft.
1999/2000 , spreekt dat je niet aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |