quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha Logi invite allemaal vrienden
wtf je hele vriendengroep op fok?quote:
Is allemaal zelfde.. vrienden/vriendinnen/homies/matties etc..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef Runx het volgende:
[..]
Vriendinnen , en daar is niks mis mee
ga je brommers kiekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Sophietjuh het volgende:
Maar mensjes, ik ga fietsen! Tot laters!!:*
DOEIquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Sophietjuh het volgende:
Maar mensjes, ik ga fietsen! Tot laters!!:*
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wtf je hele vriendengroep op fok?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet je maar nooit, zouden ze dan ook een trauma heli sturen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Logisch.. iemand ligt in stukkies
jeeeeeeeeeeej ik ben liev!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Logician het volgende:
[..]ze hebben weinig keus als me ze willen spreken enzo
![]()
2 collega's die meeposten hier (die ook geen reet te doen hebben dus) en Sophie want sophie is liev
Ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: Let je een beetje op mijn koffie vandaag?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Barra![]()
Sophie, Goedemorgen en aangenaam![]()
Die meneer noten moet wel geshopt worden natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen!
Vandaag alleen wat minder fotosoepen denk, het is te druk hier om me heen
Lijkt mij wel hahaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit, zouden ze dan ook een trauma heli sturen?
Hahah, ik heb nu ook wel redelijk druk..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen!
Vandaag alleen wat minder fotosoepen denk, het is te druk hier om me heen
hoor ik ook bij die collega's ? is dat je versier trucquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:41 schreef Logician het volgende:
Oh en ik beloof bij deze plechtig niet meer met pepernoten te gooien naar leuke collega's
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
[..]
hoor ik ook bij die collega's ? is dat je versier truc
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:42 schreef Runx het volgende:
[..]
hoor ik ook bij die collega's ? is dat je versier truc
Je moet ze ook delen met die leuke collegaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:41 schreef Logician het volgende:
Oh en ik beloof bij deze plechtig niet meer met pepernoten te gooien naar leuke collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |