Heel goed, al dat jappenvoedsel mot ik ook niet hebbenquote:
wel eens van gehoord. maar wat moet dat voorstellen?quote:
Allemaal kleine kuthapjes...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel eens van gehoord. maar wat moet dat voorstellen?
Daar is ook helemaal niets mis mee, ik lust eigenlijk bijna alles wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef Oldenzaal het volgende:
Doe mij maar gewoon lekker spareribs of een dikke vette schnitzel!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij kent het wel. Anders wist hij niet dat er eigenlijk een ' tussen moet.
slaap lekker en veel plezier morgenavondquote:
Kleine hapjes, van oorsprong bedoelt als begeleiding van een glas sherry. Om vliegen e.d. uit het glas te houden kwam er een dekseltje op en omdat zo'n dekseltje alleen ook zo sneu is deden ze daar een leuk hapje op. En nu is het een soort van hapjesbuffet die je ook als maaltijd kunt eten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel eens van gehoord. maar wat moet dat voorstellen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Allemaal kleine kuthapjes...
Doe mij maar gewoon lekker spareribs of een dikke vette schnitzel!!
ow, okquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kleine hapjes, van oorsprong bedoelt als begeleiding van een glas sherry. Om vliegen e.d. uit het glas te houden kwam er een dekseltje op en omdat zo'n dekseltje alleen ook zo sneu is deden ze daar een leuk hapje op. En nu is het een soort van hapjesbuffet die je ook als maaltijd kunt eten.
@Blawh: www.giessenborch.com
Beetje voorlichting kan nooit kwaad natuurlijk.quote:
Jij wilt zeker ook altijd fruit enzo er bij hebben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word altijd heel depressief van een barbecue met alleen maar karbonade, speklappen, saté en hamburgers.
Stokbrood met sausjes moeten er in ieder geval bij, vind ik dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook altijd fruit enzo er bij hebben?
neuh dat kloptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Beetje voorlichting kan nooit kwaad natuurlijk.
Groente, beter vlees, meer variatie, aardappeltje tussen de kolen etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:39 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook altijd fruit enzo er bij hebben?
ik mag daarentegen graag iedereen zich vol zien eten in het stokbrood e.d.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word altijd heel depressief van een barbecue met alleen maar karbonade, speklappen, saté en hamburgers.
Maar niet van die ranzige kant en klare sausjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Stokbrood met sausjes moeten er in ieder geval bij, vind ik dan.
wat noem je beter vlees?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groente, beter vlees, meer variatie, aardappeltje tussen de kolen etc.
Ik eet het eigenlijk alleen met kruidenboter en (zelfgemaakte) knoflooksaus, maar vooral eet ik vlees. Dus over sausjes kan ik verder niet goed oordelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar niet van die ranzige kant en klare sausjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |