quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neeh. Naakt en een rode kop krijg ikv anzelf wel.
ik doe frituur hequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg houden jullie er wel rekening mee dat ik in een klein roddeldorp woon? Als ik hier orgies ga houden kan ik me niet meer vertonen in de supermarkt.
Juist daarom, kom je misschien weer naar ons zo geliefde Twente.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg houden jullie er wel rekening mee dat ik in een klein roddeldorp woon? Als ik hier orgies ga houden kan ik me niet meer vertonen in de supermarkt.
Bittergarnituerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe frituur he
Of gaan we barbecue-en?
'T vlees is al naakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe frituur he
Of gaan we barbecue-en?
ik heb weer eens wat verkeerd begrepenquote:
Tapas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe frituur he
Of gaan we barbecue-en?
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb weer eens wat verkeerd begrepen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist daarom, kom je misschien weer naar ons zo geliefde Twente.
dat hoort bij de frituurquote:
Dat zou ik eigenlijk best wel willen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Juist daarom, kom je misschien weer naar ons zo geliefde Twente.
Met welke studie ben je bezig? 1 die niet in Enschede (Twente) te volgen is?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk best wel willen.![]()
![]()
Maar eerst maar eens mijn studie afmaken.
Tapa's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nu nog Sociaal Juridische Dienstverlening maar vanaf volgend jaar rechten. En die staat hier toch wel erg goed bekend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met welke studie ben je bezig? 1 die niet in Enschede (Twente) te volgen is?
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Tapa's?
is dat voor een barbecue?Ik ga je culinair opvoeden. Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no love sincerer than the love of food.
klein beetje erg wel jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben je echt zo'n 'wat de boer niet kent dat vret ie niet' type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |