quote:
pisnichtquote:
dan mag je je broertje slaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb hem wel goed afgespoeld en schoongemaakt hoor,
maar als ik morgen een oogontsteking heb; dan weet ik dat het door de pis van mijn broertje komt!
Nee, want jij plast zittend!!quote:
Kan je niet gewoon beter een nieuw setje pakken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:00 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb hem wel goed afgespoeld en schoongemaakt hoor,
maar als ik morgen een oogontsteking heb; dan weet ik dat het door de pis van mijn broertje komt!
quote:
quote:
Met Chap Choi doe je mij ook geen plezier hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, als ik moet kiezen tussen Chap Choi, Of Hinoi Flatsjoekeloekoe of Aardappelen met jus, boontjes en een lekker stuk vlees.
Dan kies ik zonder meer voor het laatste!!
tjah, ik moet 10 over 7 ook in de auto zittenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed. Ik wil morgen de auto dus ik moet Bert wegbrengen om 10 over fucking 7.
Ja maar ik ben een watje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik moet 10 over 7 ook in de auto zitten
Slaap lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
brood gesmeerd
ik ga nu ook maar slapen
hoezo dat?quote:
en stiekum heb ik weer gereageerdquote:
Gisteren en vandaag wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
dat je blijft liggen?
Linkje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Trusten!
Vorderingen met de website gemaakt! Ik vind hem steeds cooler worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |