Pruttel. Vlees eet ik zonder saus, laat de smaak niet bederven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, en wat ook nooit kan uitstaan. er is nooit curry bij de barbecue
curry is gewoon DE saus voor al het vlees
pröttel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Pruttel. Vlees eet ik zonder saus, laat de smaak niet bederven.
Niet van die vieze geperste hamburgers en vlees met allerlei geur-, kleur-, en smaakstoffen en conserveringstroep, geen vette speklappen en sowieso niet zoveel varkensvlees.quote:
Op het gebied van eten hebben we in Ruler en jou 2 complete tegenpolen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet van die vieze geperste hamburgers en vlees met allerlei geur-, kleur-, en smaakstoffen en conserveringstroep, geen vette speklappen en sowieso niet zoveel varkensvlees.
Be a Man Man!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet van die vieze geperste hamburgers en vlees met allerlei geur-, kleur-, en smaakstoffen en conserveringstroep, geen vette speklappen en sowieso niet zoveel varkensvlees.
Aardappels met jus zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heel goed, al dat jappenvoedsel mot ik ook niet hebben
ik vind varkensvlees juist lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Ik kook praktisch helemaal from scratch en experimenteer veel. Ik gebruik wel dingen als bouillonblokjes e.d. maar pakjes, zakjes en potjes komen er hier niet in.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op het gebied van eten hebben we in Ruler en jou 2 complete tegenpolen.
daar lijkt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op het gebied van eten hebben we in Ruler en jou 2 complete tegenpolen.
heb ie eam geluk hadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Phew!![]()
Net toen ik de lenzen in het bakje had, stootte ik het perongelijk om..
3dubbele salto, en daarna dus een zoektocht naar de lenzen!![]()
1 tegen de spiegel, en 1 naast de wc
Ja, als ik moet kiezen tussen Chap Choi, Of Hinoi Flatsjoekeloekoe of Aardappelen met jus, boontjes en een lekker stuk vlees.quote:
Oh lekker, zo'n pislens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Oldenzaal het volgende:
Phew!![]()
Net toen ik de lenzen in het bakje had, stootte ik het perongelijk om..
3dubbele salto, en daarna dus een zoektocht naar de lenzen!![]()
1 tegen de spiegel, en 1 naast de wc
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, als ik moet kiezen tussen Chap Choi, Of Hinoi Flatsjoekeloekoe of Aardappelen met jus, boontjes en een lekker stuk vlees.
Dan kies ik zonder meer voor het laatste!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:56 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, als ik moet kiezen tussen Chap Choi, Of Hinoi Flatsjoekeloekoe of Aardappelen met jus, boontjes en een lekker stuk vlees.
Dan kies ik zonder meer voor het laatste!!
slaap lekker skipquote:
Slaap lekker Basquote:
Ja dat zalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slaap lekker skip
en 'werk' ze morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |