slaap lekker, hoop niet dat je te hard van de trein bent gegooidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
fak ik stink weer ... ik ga douchen mensen en daarna slapen , het was mij weer een genoegen om hier aanwezig te mogen zijn , dank u voor jullie inzet ,fotosoep plaatjes, grappige posts en tot morgen
take care ,cu ,![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
fak ik stink weer ... ik ga douchen mensen en daarna slapen , het was mij weer een genoegen om hier aanwezig te mogen zijn , dank u voor jullie inzet ,fotosoep plaatjes, grappige posts en tot morgen
take care ,cu ,![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee idd, wat je allemaal moet doen, rekening mee moet houden, dingen regelen...
Wat dacht je van de "helpdesk/syseembeheer syndroom" ?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef draculettetje het volgende:
vinden jullie het erg als ik er weer eens geen bal van snap
doeg doegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
take care ,cu ,![]()
![]()
op het spoor kun je toch alleen maar de lijntjes volgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, maar dan rij ik wel met whiskey en een sigaar he... is dat erg?
Bedankt voor je foto, ik zal er nog een paar voor je maken!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Runx het volgende:
take care ,cu ,![]()
![]()
->quote:
Ik zal het wel verkeerd begrijpen, het is al laat... en alles gaat te snel hieroquote:
op zich kan je ook best ontsporenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het spoor kun je toch alleen maar de lijntjes volgen![]()
IT is nog redelijk nieuw natuurlijk, daar komen ze over een paar jaartjes wel achterquote:
Ik mag dat best zeggen vind ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
->
[..]
Ik zal het wel verkeerd begrijpen, het is al laat... en alles gaat te snel hiero
dat wel jahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich kan je ook best ontsporen
Dan kan ik dus makkelijk rijden, stap maar in mensen... dat gaat een leuke rit worden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op het spoor kun je toch alleen maar de lijntjes volgen![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kan ik dus makkelijk rijden, stap maar in mensen... dat gaat een leuke rit worden!
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kan ik dus makkelijk rijden, stap maar in mensen... dat gaat een leuke rit worden!
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
Dat gaat gezellig worden!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
JEUJ,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TJOEK TJOEK TJOEK
Ik lees al 2 x euthanasie, mijn foutquote:
Sjit, heb ik dan toch humor?quote:
* Crazy-M geeft droxz een brilquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees al 2 x euthanasie, mijn fout
Ik ben al de hele dag melig, snap er geen moer vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
vooral die tjoek tjoek tjoek
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lees al 2 x euthanasie, mijn fout
je weet de weg naar de koelkastquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
[..]WHAHAAHAHAHAHAHAAA!
grrrr nu moet ik echt nieuwe wijn gaan halen
* Crazy-M geeft sleutel nummer 13quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag melig, snap er geen moer van
Zit ik serieus op brillen te zoeken als grap, kom ik de bril van Sgele tegen!quote:
Drink het dan ook gewoon een keer opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:28 schreef Logician het volgende:
[..]WHAHAAHAHAHAHAHAAA!
grrrr nu moet ik echt nieuwe wijn gaan halen
WHAHAHAquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit ik serieus op brillen te zoeken als grap, kom ik de bril van Sgele tegen!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |