abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2004 @ 19:25:00 #176
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22868815
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Het AD opperde dat Pierre naar Ajax moet. Zou dat wat worden, denken jullie?
Jawel, hij scoort immers altijd en overal. Als je hem koopt heb je een garantie voor doelpunten !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_22873300
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
Doelpuntje erbij voor Pierre

http://www.antu.com/nakle(...)erbahce6sakarya0.mpg

Hier ook nog eens een mooie assist terwijl hij gewoon makkelijk zelf kon scoren.

http://www.antu.com/nakle(...)erbahce3sakarya0.mpg
Ik heb gister live zitten kijken via Lig tv ( tering wat word je gek van die reclame ) en Pi-Air miste echt erg veel kansen. Als hij al die kansen benutte was het 12-0 geworden in plaats van 6-0.
pi_22877205
Elke keer reklame wordt je gek van inderdaad, aantal jaren terug werd de wedstrijd bij een uitbal ofzo compleet onderbroken voor reklame.

Pierre miste inderdaad wat kansen waaronder eentje waarvan ik bijna ging huilen

Via waar keek jij ligtv overigens ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_22879999
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Elke keer reklame wordt je gek van inderdaad, aantal jaren terug werd de wedstrijd bij een uitbal ofzo compleet onderbroken voor reklame.

Pierre miste inderdaad wat kansen waaronder eentje waarvan ik bijna ging huilen

Via waar keek jij ligtv overigens ?
Via digitale televisie van Casema TVD. Ik heb er geen abbo op maar ze zenden het nu al 1.5 maand gratis naar mij door ( me rekening is gewoon normaal gebleven ). Dus ik ga er nog van genieten zolang ik het heb !
pi_22882567
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 08:24 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Via digitale televisie van Casema TVD. Ik heb er geen abbo op maar ze zenden het nu al 1.5 maand gratis naar mij door ( me rekening is gewoon normaal gebleven ). Dus ik ga er nog van genieten zolang ik het heb !
Waarom woon je dan?? Dat gaat toch via UPC ? Hier in rotterdam is LIGTV van de kabel gehaald Nu heb ik het alleen nog maar op de turkse kabel tot eind dit jaar.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_22882718
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 12:24 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Waarom woon je dan?? Dat gaat toch via UPC ? Hier in rotterdam is LIGTV van de kabel gehaald Nu heb ik het alleen nog maar op de turkse kabel tot eind dit jaar.
Ik woon in Den Haag en hier kan je als je een abbo op Digitale tv van Casema neemt Lig tv er bij nemen. Alleen als je lig tv extra wilt hier moet je 28 euro per maand ervoor betalen bijkomend op de normale abbo kosten van 10 euro per maand. Beetje teveel voor mij dus maar ik krijg het nu om een of andere reden gratis door dus ik kijk nu elk weekend naar Turks voetbal. Zaterdag avond nog live naar Trabzonspor - galatasaray gekeken .
pi_22882963
edit.
add mij maar even, dan vertel ik je een leuk geheim hierover
pi_22882969
Ben er vanmiddag pas trouwens
pi_22940516
Morgen Besiktas - Fenerbahce... gaat leuk worden sinds Besiktas nu 12de staat en echt de punten nodig heeft en fenerbahce zijn koppositie wil verstevigen

btw ik ga het morgen lekker gratis bij mij thuis kijken ( samen met 5 turkse vrienden ) !

Met al dat reclame... op lig tv :}
pi_22947541
Het gaat lastig worden, maar wij nemen 3 puntjes mee..
pi_22948136
Fener siktir git
12 december Ali Sami Yen ,Gala maakt gehakt van pierre hehe
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_22948160
Dat zeiden ze ook in 2001 dacht ik.. en toen was het ineens 6-0 voor Fener.
pi_22955418
Fener is de volksclub van Istanbul toch? Veel Turken in Nederland zijn er iig voor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22955939
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Fener is EEN VAN DE 3 volksclubs van Istanbul !!!
Je hebt namelijk 4 grote clubs in de competitie van Turkije waarvan er 3 uit die Instanbul komen. Fenerbahce, Galatasaray en Besiktas. Ik zelf denk dat er toch meer Galatasaray fans hier in NL zitten sinds al mijn Turkse vrienden fan zijn van Gala.
pi_22955991
Ik dacht dat Gala meer voor de rijkere Turken was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22956189
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat Gala meer voor de rijkere Turken was.
Dat weet ik niet
pi_22956217
Wat is die 4e club dan? Trabzon ofzo?
Meeste Turken die ik ken zijn ook voor Gala
pi_22956300
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 16:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is die 4e club dan? Trabzon ofzo?
Meeste Turken die ik ken zijn ook voor Gala
Yepz Trabzonspor.
pi_22959310
WHAJOH voor het eerst geen reclame op Lig Tv tijdens de wedstrijd !

Edit:
Laat maar te snel gereageerd goddamn
pi_22959840
Omg wat een kans voor Sergen van Besiktas... hoe kan je die missen
pi_22960632
Wtf gewoon een foking ernstige vechtpartij in het publiek... vind het zielig voor de kinderen die ernaast zatten !
pi_22960751
Volgens mij kun je Lig TV wat voordeliger krijgen als je een schotel neemt waarmee je Digiturk kunt ontvangen.
pi_22960785
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 20:10 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kun je Lig TV wat voordeliger krijgen als je een schotel neemt waarmee je Digiturk kunt ontvangen.
Ach boeiend ik heb Casema TVD en heb helemaal geen abbo op Lig tv... ik ontvang het nu door een fout bij casema al 2 maanden gratis !

btw volgens mij klopt het wel wat je zegt. Je krijgt ook veel meer zenders als het goed is want als ik op me schotel op de netwerk Digiturk ga zie ik een stuk op 70 zenders staan!
pi_22960932
JAAAAAAAAAA CAREW SCOORT DE 1-0 voor BESIKTAS !!!!
pi_22961092
JAAAAAAAA en 2-0 voor BESIKTAS !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')