Jawel, hij scoort immers altijd en overal. Als je hem koopt heb je een garantie voor doelpunten !quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Het AD opperde dat Pierre naar Ajax moet. Zou dat wat worden, denken jullie?
Ik heb gister live zitten kijken via Lig tv ( tering wat word je gek van die reclame ) en Pi-Air miste echt erg veel kansen. Als hij al die kansen benutte was het 12-0 geworden in plaats van 6-0.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
Doelpuntje erbij voor Pierre
http://www.antu.com/nakle(...)erbahce6sakarya0.mpg
Hier ook nog eens een mooie assist terwijl hij gewoon makkelijk zelf kon scoren.
http://www.antu.com/nakle(...)erbahce3sakarya0.mpg
Via digitale televisie van Casema TVD. Ik heb er geen abbo op maar ze zenden het nu al 1.5 maand gratis naar mij door ( me rekening is gewoon normaal gebleven ). Dus ik ga er nog van genieten zolang ik het hebquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:07 schreef ClioSporT het volgende:
Elke keer reklame wordt je gek van inderdaad, aantal jaren terug werd de wedstrijd bij een uitbal ofzo compleet onderbroken voor reklame.
Pierre miste inderdaad wat kansen waaronder eentje waarvan ik bijna ging huilen
Via waar keek jij ligtv overigens ?
Waarom woon je dan?? Dat gaat toch via UPC ? Hier in rotterdam is LIGTV van de kabel gehaaldquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 08:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Via digitale televisie van Casema TVD. Ik heb er geen abbo op maar ze zenden het nu al 1.5 maand gratis naar mij door ( me rekening is gewoon normaal gebleven ). Dus ik ga er nog van genieten zolang ik het heb!
Ik woon in Den Haag en hier kan je als je een abbo op Digitale tv van Casema neemt Lig tv er bij nemen. Alleen als je lig tv extra wilt hier moet je 28 euro per maand ervoor betalen bijkomend op de normale abbo kosten van 10 euro per maand. Beetje teveel voor mij dus maar ik krijg het nu om een of andere reden gratis door dus ik kijk nu elk weekend naar Turks voetbal. Zaterdag avond nog live naar Trabzonspor - galatasaray gekekenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Waarom woon je dan?? Dat gaat toch via UPC ? Hier in rotterdam is LIGTV van de kabel gehaaldNu heb ik het alleen nog maar op de turkse kabel tot eind dit jaar.
Je hebt namelijk 4 grote clubs in de competitie van Turkije waarvan er 3 uit die Instanbul komen. Fenerbahce, Galatasaray en Besiktas. Ik zelf denk dat er toch meer Galatasaray fans hier in NL zitten sinds al mijn Turkse vrienden fan zijn van Gala.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Fener is EEN VAN DE 3 volksclubs van Istanbul !!!
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat Gala meer voor de rijkere Turken was.
Yepz Trabzonspor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wat is die 4e club dan? Trabzon ofzo?
Meeste Turken die ik ken zijn ook voor Gala
Ach boeiend ik heb Casema TVD en heb helemaal geen abbo op Lig tv... ik ontvang het nu door een fout bij casema al 2 maanden gratisquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:10 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kun je Lig TV wat voordeliger krijgen als je een schotel neemt waarmee je Digiturk kunt ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |