Ik denk 5 stuks. (2 vrije trappen)quote:Op donderdag 16 september 2004 01:41 schreef mitt het volgende:
Hoeveel goals zal Pierre hebben gemaakt in de CL?
Mooi diagonaal ingekopt, maar ik denk dat de keeper ook niet geheel vrijuit gaat.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:35 schreef ClioSporT het volgende:
PIEEEEEEEEEEERRRREEEEEEEEEEEEEEEE VAAAAAAAAN HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIJDOOOOOONKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
Champions League - Group D
FULLTIME Fenerbahce (Tur) [1 - 0] Sparta Prague (Cze)
16' [1 - 0] P.v. Hooijdonk
DOELPUNT -------------->>> http://www.antu.com/nakle(...)ahce1spartaprag0.mpg
Tja dat komt ervan als ie zo vaak scoort, dan leer je het na een tijdje vanzelfquote:Op donderdag 16 september 2004 10:04 schreef speknek het volgende:
Leuk ook dat de Turkse commentatoren z'n naam gewoon goed uit kunnen spreken.
wat een fout in laatste fotoquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry Dong80, mijn excusesquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:16 schreef tong80 het volgende:
Hallo het is 2036. Nieuwe spelling.
Lucky goal, foutje van de keeper maar dat boeit mij geen ene fuk natuurlijkquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Hij scoorde gisteren maar weer eens.
Ik denk het zelf niet. Fatih Tekke is echt een diepe spits waar trabzonspor's complete taktiek op is gericht. Dus als er wordt gescoord is het vaak FT.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Zal Pierre Fatih Tekke nog in gaan halen denk je, Clio?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |