quote:JUIST! ontopic!
Op vrijdag 22 maart 2002 01:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Pierre Konijn =Slechte spits, kan alleen vrije trappen nemen, presteerd verders niets. Verders is het gewoon standaard kakkerlakje, pier had lekker bij NAC moeten blijven.
quote:Ik kan er dan minder "verstand" van hebben dan jullie, maar waarom moeten jullie dan zo overdreven reageren?
Op vrijdag 22 maart 2002 01:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Aha, dat verklaart een hoop ja..
Dat kan natuurlijk dat je niet al te vaak voetbal kijkt..
Maarre, ga dan niet dingen zeggen/beweren over iets waar je geen tot weinig verstand van hebt...
EN JE MOET DAL HELEMAAL JE BEK HOUDEN OVER DENNIS BERGKAMP!
Studiosportsupporter!
quote:Owjah..
Op vrijdag 22 maart 2002 00:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
HAHAHAHAH Echte Ajax-fan zeg: Pienaar in Oranje...ik zal je even uit je natte droom helpen, maar Pienaar is ZUID AFRIKAAN...ze praten daar dan wel iets wat voor Nederlands moet doorgaan maar NO WAY dat hij in Oranje speelt hoor!
Daarnaast heeft Pienaar zelf gezegd dat hij in de criminaliteit dreigde te belandden, maar door zijn transfer van Ajax werd hij weggeplukt uit zijn criminele Zuidafrikaanse ghetto...
quote:Nee, dit toont jouw onwetendheid wat betreft de kennis over jouw geliefde club.
Op vrijdag 22 maart 2002 01:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Owjah..
Hehe, haalde ff 2 gastjes door de war..
Maar dat veranderd nog steeds niets aan jou rascistische opmerking!
quote:Daar was niks racistisch aan, Pienaar heeft zelf gezegd dat hij in de criminaliteit zou zijn beland als hij geen profvoetballer had kunnen worden!! Beetje beter de achtergrond kennen van de neusjes!
Op vrijdag 22 maart 2002 01:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Owjah..
Hehe, haalde ff 2 gastjes door de war..
Maar dat veranderd nog steeds niets aan jou rascistische opmerking!
quote:Simpel:
Op vrijdag 22 maart 2002 01:03 schreef Devnull het volgende:[..]
Ik kan er dan minder "verstand" van hebben dan jullie, maar waarom moeten jullie dan zo overdreven reageren?
quote:Ah, maar dat is dan weer niet persoonlijk neem ik aan?
Op vrijdag 22 maart 2002 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Simpel:
Voetbal is oorlog
Oorlog = emotie
Coclusie:
Voetbal = emotie..
Vandaar die felle reacties
quote:Nee, clubgericht..
Op vrijdag 22 maart 2002 01:07 schreef Devnull het volgende:[..]
Ah, maar dat is dan weer niet persoonlijk neem ik aan?
quote:Hijs nog aardig nieuw..
Op vrijdag 22 maart 2002 01:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Daar was niks racistisch aan, Pienaar heeft zelf gezegd dat hij in de criminaliteit zou zijn beland als hij geen profvoetballer had kunnen worden!! Beetje beter de achtergrond kennen van de neusjes!
Maarre, je beschuldigd Pier dus echt WEL ervan dat het een criminele neger had geweest als ie niet had gevoetbald!
Lees maar is goed!
Loze post van iemand:
Het is dat hij goede dingen doet voor het land, maar anders was het ook gewoon een dood ordinair criminele zwarte!!!
Jouw antwoord:
Net zoals Pienaar, al doet die geen goede dingen voor het land.
Je zegt dus dat van Hooijdonk NET ZOALS PIENAAR had geweest als ie niet had gevoetbald! Een dood ordinair criminele zwarte..
Das wel degelijk rascisme hoor!!
quote:JUIST
Op vrijdag 22 maart 2002 01:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee, clubgericht..
Lekker generaliseren!
Alles wat NIET voor jou cluppie is, is per defenitie KUT!
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Nee, dit toont jouw onwetendheid wat betreft de kennis over jouw geliefde club.
Feit is:
WIJ STAAN IN DE 1/2 FINALE UEFA CUP!
EN JULLIE DE EERSTE JAREN NIET!
quote:gefeliciteerd jochie, wij pakken de beker en kampioenschap wel. Toch leuk, jullie krijgen strax klop en hebben dan helemaal niets!!!
Op vrijdag 22 maart 2002 10:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, wat de Neuzen ook van Pi-Air vinden......Feit is:
quote:Nee, wij staan volgend jaar champions league!
Op vrijdag 22 maart 2002 10:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, wat de Neuzen ook van Pi-Air vinden......Feit is:
quote:Net zoals Pienaar was bedoeld op het stukje "Het is dat hij goede dingen doet voor het land, maar anders was het ook gewoon een dood ordinair criminele zwarte!!!" , en of dat stukje nou op Van Hooijdonk sloeg of op Etienne U, dat maakt in deze context geen bal uit.
Op vrijdag 22 maart 2002 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Hijs nog aardig nieuw..
Maarre, je beschuldigd Pier dus echt WEL ervan dat het een criminele neger had geweest als ie niet had gevoetbald!
Lees maar is goed!Loze post van iemand:
Het is dat hij goede dingen doet voor het land, maar anders was het ook gewoon een dood ordinair criminele zwarte!!!
Jouw antwoord:
Net zoals Pienaar, al doet die geen goede dingen voor het land.Je zegt dus dat van Hooijdonk NET ZOALS PIENAAR had geweest als ie niet had gevoetbald! Een dood ordinair criminele zwarte..
Das wel degelijk rascisme hoor!!
Verder lezen dan je neus lang is!
quote:Ach ach! Na jaren van vernedering doet ajaks weer es mee voor een prijsje, althans die schijn is e rmomenteel nog!
Op vrijdag 22 maart 2002 11:14 schreef kamagurka het volgende:[..]
Nee, wij staan volgend jaar champions league!
![]()
Als het op prijzen winnen aankomt zou je toch beter moeten weten kankerlak, dat er maar één club is in dit land wat daartoe in staat is (nee, dus niet jou imbeciele clubje)
En meteen hebben de Neuzen, zoals vanouds, weer het hoogste woord!
quote:lees: 2 prijzen
Op vrijdag 22 maart 2002 11:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ach ach! Na jaren van vernedering doet ajaks weer es mee voor een prijsje, althans die schijn is e rmomenteel nog!
quote:Whahahaha
Op vrijdag 22 maart 2002 11:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ach ach! Na jaren van vernedering doet ajaks weer es mee voor een prijsje, althans die schijn is e rmomenteel nog!
quote:*check*
Op vrijdag 22 maart 2002 11:19 schreef kamagurka het volgende:[..]
Whahahaha
Als je hier nou voor ajax je eigen clubje invult, klopt deze zin tenminste.
quote:Dit bevestigd eens te meer wat ik bedoel!
Op vrijdag 22 maart 2002 11:19 schreef kamagurka het volgende:[..]
Whahahaha
Als je hier nou voor ajax je eigen clubje invult, klopt deze zin tenminste.
quote:Ik heb van de vaart niet eens zien spelen, laat staan goed dus wat jij voor een vergelijking trekt weet ik ook niet. Feit is dat jij gewoon bang bent. Feyenoord is beter veel beter. Ajax gaat zondag mooi verliezen van PSV en dan wordt feyenoord kampioen. Zo is het en niet anders.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:11 schreef tokoboy het volgende:
Pi-Air is een HOMO....KAKKERLAK.....viezerd.....overgewaardeerde nutteloze speler. Het enigste wat hij kan is vrije trappen nemen. Kijk dan naar v.d. vaart, die kan EN goed spelen EN vrije trappen nemen. Ik heb v. hooijdonk nog nooit goed zien spelen
quote:dan kijk je zeker pas sinds een maand naar voetbal, en dan NU al zoveel wijsheid?!
Op vrijdag 22 maart 2002 11:25 schreef blade182 het volgende:[..]
Ik heb van de vaart niet eens zien spelen, laat staan goed dus wat jij voor een vergelijking trekt weet ik ook niet. Feit is dat jij gewoon bang bent. Feyenoord is beter veel beter. Ajax gaat zondag mooi verliezen van PSV en dan wordt feyenoord kampioen. Zo is het en niet anders.
Bang? voor wat? 2 meter lange "spits" die op broer konijn lijkt?! HAHAHAHAHAAHAHA
quote:Je hebt helemaal gelijk, we moeten jaloers zijn op ajaks want die hebben Zlatan HET talent van Scandinavie!
Op vrijdag 22 maart 2002 11:29 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dan kijk je zeker pas sinds een maand naar voetbal, en dan NU al zoveel wijsheid?!
Bang? voor wat? 2 meter lange "spits" die op broer konijn lijkt?! HAHAHAHAHAAHAHA
*proest*
quote:Ben je jaloers? je mag hem hebben, doen we don leo der gratis bij!
Op vrijdag 22 maart 2002 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk, we moeten jaloers zijn op ajaks want die hebben Zlatan HET talent van Scandinavie!
*proest*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |