quote:nu dan weet je het nu
Op vrijdag 22 maart 2002 00:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat is nieuw voor me...
Pierre is een Nederlander, geen zwarte, en ook geen crimineel..
Zelfs ik vind dit nergens op slaan
quote:Zoals "jullie" Cruijff ooit zei:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
DIT KAN JE NIET MENEN??
Je vond hem GOED spelen?
Maarja, je bent voor Feyenooit, dan ben je al gauw tevreden met weinig..
quote:Maar hij is wel topscorer van Nederland !
Op vrijdag 22 maart 2002 00:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
DIT KAN JE NIET MENEN??
Je vond hem GOED spelen?
Maarja, je bent voor Feyenooit, dan ben je al gauw tevreden met weinig..
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 22-03-2002 00:29]
quote:echt mijn oma word nog topscorer van nederland.....
Op vrijdag 22 maart 2002 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Maar hij is wel topscore van Nederland !
quote:Nu fmoord door een gelukje (ik bedoel PSV moest winnen, ze hadden na het doelpunt nog 3 open kansen) door is, krijg je meteen die bijdehante praat hoor....stakkers
Op vrijdag 22 maart 2002 00:27 schreef Devnull het volgende:[..]
Zoals "jullie" Cruijff ooit zei:
Het maakt niet uit hoe je speelt, als je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander.
quote:Ja, inderdaad, ben het ook met je eens, Pierre van Hooydonk is inderdaad een hele goede voetballer.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:29 schreef tokoboy het volgende:[..]
echt mijn oma word nog topscorer van nederland.....
Als koeman gewoon de hele tijd 1 spits had, stond ook die (hoe slecht ie ook is, zoals zlatan) uiteindelijk wel ergens bij de top.
quote:Kom op man, wat is daar nou bijdehand aan.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:31 schreef tokoboy het volgende:[..]
Nu fmoord door een gelukje (ik bedoel PSV moest winnen, ze hadden na het doelpunt nog 3 open kansen) door is, krijg je meteen die bijdehante praat hoor....stakkers
quote:Heb ik iets over Pierre gezegd dan?
Op vrijdag 22 maart 2002 00:26 schreef Mr_Opel het volgende:
Goforit, CherrymoonTraxxPierre is een Nederlander, geen zwarte, en ook geen crimineel..
Zelfs ik vind dit nergens op slaan
quote:maarja gefeliciteerd jongens, ik vind het jammer dat jullie voor de verkeerde club zijn (immers: Rotterdam is echt een kutstad, en fmoord is echt een kutclub, het enige goede zijn jullie SOMS, het publiek, hoewel jullie wel akelig stil waren rond de 80ste minuut)....maar jullie weten he.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:32 schreef Devnull het volgende:[..]
Kom op man, wat is daar nou bijdehand aan.
Het gaat er om dat het spel zo is, de beste wint niet altijd .. het gaat nog steeds om de punten.
quote:Ik zag zelfs een PSV-er meezingen met Feyenoord. De presentator zei er zelfs nog wat van
Op vrijdag 22 maart 2002 00:37 schreef Hagenees het volgende:
"Boeren zijn de baas in Rotterd#m" hahahahahahahahaha na afloop was het ijzig stil in dat vak, ik zag zelfs de kanker-me juichen, erger kan niet, héééérlijk.....
Alleen jammer dat Feyenooit toch geen kans maakt in de halve finale. Maar in ieder geval de stumperds van psvee eruit, het zijn en blijven echt lulletjes die supporters van psv.
FC Den Haag Forever!!!!!!
(twee jaar geleden maakten we met 800 man nog meer herrie en lawaai in de Kuip als 1600 kutboertjes!)
quote:Devnull, hou asjeblieft die kakkerlakkenbek dicht!
Op vrijdag 22 maart 2002 00:17 schreef Devnull het volgende:[..]
Dat heb ik nou altijd gevonden van Bergkamp.
Die had af en toe eens een moment, op de doellijn wel te verstaan, waar jij en ik 'em ook niet zouden kunnen missen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 22-03-2002 00:57]
quote:Ja, haal jij Cruijff er maar bij..
Op vrijdag 22 maart 2002 00:27 schreef Devnull het volgende:[..]
Zoals "jullie" Cruijff ooit zei:
Het maakt niet uit hoe je speelt, als je er maar 1 meer maakt dan je tegenstander.
quote:We hebben het over de UEFA cup
Op vrijdag 22 maart 2002 00:28 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Maar hij is wel topscorer van Nederland !
quote:Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:48 schreef tokoboy het volgende:
dr. .....je bent echt een topper. Waar is -HOOLIE-?
kunnen we met zijn allen tegen die kutkakkerlakken.....en volgende keer niet wegrennen als we jullie komen halen he pikkies
quote:Kun je het niet alleen af?
Op vrijdag 22 maart 2002 00:48 schreef tokoboy het volgende:
dr. .....je bent echt een topper. Waar is -HOOLIE-?
kunnen we met zijn allen tegen die kutkakkerlakken.....
quote:hoolie termen? ajax termen bedoel je....
Op vrijdag 22 maart 2002 00:49 schreef Devnull het volgende:[..]
Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken.
Je kan hier ook niets zeggen zonder gelijk in die "Hoolie" termen uitgescholden te worden. Beetje jammer.
Ik kijk af en toe voetbal voor de lol, het is niet zo dat ik altijd in zo'n stadion hang ofzo.
quote:WELLUS!!
Op vrijdag 22 maart 2002 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Heb ik iets over Pierre gezegd dan?
Nee! Beter lezen dus
Beetje overbodige post he..
Ten eerste haal je ZOMAAR uit het niets een speler erbij (Toevallig dat dat dan net weer een toptalentje van Ajax is..)
En ten tweede beschuldig je um van iets, waar die nog niks aan kan doen (Komt omdat ie geen Nederlander is )
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 22-03-2002 01:05]
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:37 schreef Hagenees het volgende:
ik zag zelfs de kanker-me juichen, erger kan niet, héééérlijk.....
quote:HAHAHAHAH Echte Ajax-fan zeg: Pienaar in Oranje...ik zal je even uit je natte droom helpen, maar Pienaar is ZUID AFRIKAAN...ze praten daar dan wel iets wat voor Nederlands moet doorgaan maar NO WAY dat hij in Oranje speelt hoor!
Op vrijdag 22 maart 2002 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
WELLUS!!
Op donderdag 21 maart 2002 23:36 schreef Goforit het volgende:
Het is dat hij goede dingen doet voor het land, maar anders was het ook gewoon een dood ordinair criminele zwarte!!!
Jouw antwoord:
Net zoals Pienaar, al doet die geen goede dingen voor het landBeetje overbodige post he..
Ten eerste haal je ZOMAAR uit het niets een speler erbij (Toevallig dat dat dan net weer een toptalentje van Ajax is..)
En ten tweede beschuldig je um van iets, waar die nog niks aan kan doen (Komt wel als ie in Oranje speelt)
Daarnaast heeft Pienaar zelf gezegd dat hij in de criminaliteit dreigde te belandden, maar door zijn transfer van Ajax werd hij weggeplukt uit zijn criminele Zuidafrikaanse ghetto...
Slechte spits, kan alleen vrije trappen nemen, presteerd verders niets. Verders is het gewoon standaard kakkerlakje, pier had lekker bij NAC moeten blijven.
quote:Aha, dat verklaart een hoop ja..
Op vrijdag 22 maart 2002 00:49 schreef Devnull het volgende:Ik kijk af en toe voetbal voor de lol,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |