Zoals elke maandagochtend gebruikelijk is, loop ik door het gangetje van station Sittard naar mijn perron, alwaar ik genietend van al wat mijn mp3-speler me te bieden heeft wil gaan wachten op de trein naar Eindhoven. Echter, om bij dit perron te komen, moet men dus eerst door voorgenoemde gang waarna men aan de rechterkant een trap op gaat die uitkomt op het perron.
In gedachten verzonken nader ik deze trap en nadat ik op een paar passen er vanaf kom, zie ik een jongen de trap af hollen terwijl hij obscene taal naar boven schreeuwt. Uiteraard blijf ik even kijken want zoiets zie je niet vaak in het prachtige Limburg! De jongen, typetje omgedraaide pet, wijde broek en Karl Kani shirt, begint eenmaal onderaan de trap, naar boven te roepen.
"check deze shit"
De (overigens blanke, Nederlands ogende) jongen neemt een aanloop en maakt een soort halve salto/breakdance sprong en zodra hij weer rechtop staat roept hij "biatch" naar boven. Nikmans wordt uiteraard nieuwsgierig over de personen waartot hij zich richtte en besluit eens omhoog te kijken en ziet daar 2 fronsende conducteurs staan.
Conducteurs:

Wigger: Als jullie je bedreigd voelen, bel dan gerust de politie, motherfuckaz
Nikmans haalt zijn schouders op, terwijl hij de roltrap bestijgt. Vanaf de roltrap hoort hij de wigger nog enkele dingen naar de verbaasde conducteurs roepen waarna hij zich met een "later, hatertjeeeeeeees" uit de voeten maakt.
Ik wou dat ik het verzon

Klacht staat in de TT.
[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 07-10-2008 19:34:03 ]