Lekker als fok soms zo traag isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt ook na een halve minuut het uitzetten
*krimpt 1 centimeter*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden, maar het lukt je wel! Ik moet vandaag al eerder afhaken, dus dan zijn we weer in balans.
mijn clipje was geheel on topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel. En soms zijn sommige youtubes zijn grappig en toepasselijk in een topic. Maar vaak worden er tientallen geplemd. En dat snap ik dus niet. Geen hond die er op klikt dus
't Zijn YouTubelinkjes hè, die staan los van FOK!.quote:
Ik heb gekliktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn clipje was geheel on topic![]()
als dit geen swingen is weet ik het ook niet meer![]()
Ja bedoel het heen en weer klikken. Dat staat er los van dat weet ik. Maar je moet toch weer op fokquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
't Zijn YouTubelinkjes hè, die staan los van FOK!.
Dan open je hem toch in een nieuw venster.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bedoel het heen en weer klikken. Dat staat er los van dat weet ik. Maar je moet toch weer op fok
neeeee dan is het niet meer ''de orginele griekse witten bonensoep'' uit een bergdorpjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gekliktMaar die serie heb ik nooit gezien dus is dit nietszeggend voor mij ofzo..
Nou ja ik wil geen zeur zijn ..![]()
Ik spreek je morgen wel na de wittenbonen zoep.. Das echt serieus business.
P.s er zit geen vlees in kan er geen gehakt door ofzo of spek![]()
Dat gebeurt toch automatisch? Tenminste bij mij. Of ben ik zonder dat ik het weet opeens een whizzcat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Dan open je hem toch in een nieuw venster.
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk wel eens dat ik baggermuziek post hier, grin....
Dan ga ik voor het origineelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeee dan is het niet meer ''de orginele griekse witten bonensoep'' uit een bergdorpje
recept van 100 jaar oud![]()
nee hoor ik weet het niet, nooit geprobeerd, spekjes klinkt niet eens zo slecht![]()
Nee soms wel. Meestal kom ik youtube dus moet ik weer naar fok terug ..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch automatisch? Tenminste bij mij. Of ben ik zonder dat ik het weet opeens een whizzcat?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee soms wel. Meestal kom ik youtube dus moet ik weer naar fok terug ..
Doe eens een duet met Juud danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Ojee de youtube gekte is weer eens losgebarsten zie ik.
Hoe zit het met die Spaanse?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens een duet met Juud dan
Misschien wil PeterNB zelfs wel meewerken![]()
fuck wat is die sambal heet ............quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
soms vergeet ik naar Fok terug te gaan en blijf ik op joetoep hangen![]()
en nu ga ik aan de Loempia's
met sambal bij......
![]()
laters......
Ah.... het werd weer eens tijd.quote:
Dan is het goed G.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ze is mooier dan mooi
En liever dan lief![]()
Toevallig deze soort? Die is.... HEET!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
fuck wat is die sambal heet ............
[ afbeelding ]
Aw!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
soms vergeet ik naar Fok terug te gaan en blijf ik op joetoep hangen![]()
en nu ga ik aan de Loempia's
met sambal bij......
![]()
laters......
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan open je hem toch in een nieuw venster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |