suske en wiske ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw dat vroeg ik me vandaag af he? hoe heette die boekjes reeks, van meneertje simpel, enzo?
Nee, en ik kan ook geen plaatje vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
suske en wiske ?
![]()
ik weet bij god niet waar je het over hebt
Lies is gemeenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
suske en wiske ?
![]()
ik weet bij god niet waar je het over hebt
welke Buuf?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lies is gemeen![]()
Ze bedoelt dat ik nu flieft ben op een buuf en dat dat wederzijds is.
![]()
Ooooooooohw echtniet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lies is gemeen![]()
Ze bedoelt dat ik nu flieft ben op een buuf en dat dat wederzijds is.
![]()
zitten jullie allemaal op msn met elkaar te klooienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooohw echtniet!
Ik bedoelde helemaal niet op msn!
Lullo!
Het was een boekjesreeks!
Er is een klikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welke Buuf?![]()
van rechts, links, of tegenover je![]()
serieus ben je in luv ?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zitten jullie allemaal op msn met elkaar te klooien![]()
goddeloos zooitje hier
wat schattigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een klik![]()
Ik kan er GVD niet van slapen, hahahahahahaha
MSN???quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooohw echtniet!
Ik bedoelde helemaal niet op msn!
Lullo!
Het was een boekjesreeks!
Nah, zoals al dagen, lekker hondjes uitlaten en de rest ...........quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat schattig![]()
morgen gewoon effe koffiedrinken![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, zoals al dagen, lekker hondjes uitlaten en de rest ...........
komt wel goed ....![]()
We laten de hondjes zoveel rennen en spelen, dat we geen last van ze hebben als we bij haar of bij mij thuis zijn
Ik ben er ook voorzichtig mee, maar Liesje is een supertopper om lekker je hart te kunnen luchten, ze is echtttttttttttt lieffffffffffquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb het niet in ieder geval
ik kijk wel linker uit
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook voorzichtig mee, maar Liesje is een supertopper om lekker je hart te kunnen luchten, ze is echtttttttttttt lieffffffffff
tering ........ ja ik moet ook tis al twee uur geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ga ik echt etage hoger.![]()
Sweet dreams en sie joe ferrie soen, ei hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |