abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 11:12:03 #276
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62902984
Ben dr ook bang voor. Hadden ze op zich ook wel wat eerder mee kunnen aankomen. Wat mij betreft nog steeds een van de betere spelers in deze selectie.
Dost viel trouwens dramatisch in zeg. Pfff.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62903142
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:12 schreef Damzkieee het volgende:
Ben dr ook bang voor. Hadden ze op zich ook wel wat eerder mee kunnen aankomen.
Misschien zijn ze er al een tijd mee bezig en hebben ze het al vaak geprobeerd. Ik heb wel vertrouwen in Hoogma en Smit, kan me niet voorstellen dat ze er tot nu toe niet mee bezig zijn geweest eigenlijk. Maar als hij niet wil, wat vanuit zijn oogpunt best logisch is, dan kan je er weinig tegen doen. Hij kan dan straks in de zomer makkelijker een nieuwe club vinden en ook een leuke tekensom opstrijken.
quote:
Wat mij betreft nog steeds een van de betere spelers in deze selectie.
Een Klavan in normale doen is zeker 1 van de betere spelers in de selectie waarmee je vooruit kunt richting de middenmoot. Zou zonde zijn als hij voor niet uit Almelo vertrekt komende zomer.

Dost was belabberd inderdaad, maar dat kan een keer gebeuren. Die jongen komt er wel.
  maandag 3 november 2008 @ 11:20:27 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62903214
Dat laatste sowieso. Heb je een keer een goede speler cq. een speler met transferwaarde, loopt ie nog voor niks weg.

hoewel ik het niet jammer zou vinden als Bridji gratis de deur zou uitlopen, maar goed
29.10 Novastar HMH
pi_62903414
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Dat laatste sowieso. Heb je een keer een goede speler cq. een speler met transferwaarde, loopt ie nog voor niks weg.

hoewel ik het niet jammer zou vinden als Bridji gratis de deur zou uitlopen, maar goed
Bridji mag inderdaad wel vertrekken. Soms heeft hij een leuke invalbeurt, maar dan valt hij in de basis weer keihard door de mand. Heb het gehad met die vent, sinds afgelopen voorbereiding helemaal.
pi_62903575
Zijn die 3 er zaterdag wel weer bij?
  maandag 3 november 2008 @ 11:34:14 #281
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62903597
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Bridji mag inderdaad wel vertrekken. Soms heeft hij een leuke invalbeurt, maar dan valt hij in de basis weer keihard door de mand. Heb het gehad met die vent, sinds afgelopen voorbereiding helemaal.
Ongelooflijk inderdaad. Wat een drama in de voorbereiding
29.10 Novastar HMH
  maandag 3 november 2008 @ 11:35:10 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62903626
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zijn die 3 er zaterdag wel weer bij?
Welke drie? ALs het over de geblesseerden gaat:
Quansah niet, Steur en Fledderus denk ik wel.
29.10 Novastar HMH
pi_62903759
Fledderus is er komende week ook nog niet bij toch? Gaat dacht ik nog zeker wel een maand duren.
pi_62903766
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Welke drie? ALs het over de geblesseerden gaat:
Quansah niet, Steur en Fledderus denk ik wel.
Die 3 waarover hierboven werd gesproken, Quansah, Steur en VdBergh.

Kijken of Vitesse eindelijk een keer kan winnen in Almelo .
pi_62903780
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Die 3 waarover hierboven werd gesproken, Quansah, Steur en VdBergh.

Kijken of Vitesse eindelijk een keer kan winnen in Almelo .
Misschien alleen Steur weer, de andere 2 zijn er dan nog niet bij.
  maandag 3 november 2008 @ 17:14:29 #286
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_62912170
@Blawh: Ik hoop dit jaar nog wel een keertje naar een wedstrijd te gaan, maar volgens mij is het niet echt makkelijk om een losse kaart te bemachtigen of wel?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_62912354
quote:
Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef thaduck het volgende:

[..]

020 dit, 020 dat.
Je kan het woord Ajax niet eens over je lippen krijgen
  maandag 3 november 2008 @ 17:35:46 #288
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_62912776
quote:
GA Eagles, Heracles en Twente slaan handen ineen
Geschreven op maandag, 3 november om 15:07

De voetbalacademie FC Twente/Heracles en de jeugdopleiding van Go Ahead Eagles gaan samenwerken op het gebied van scouting in het pupillenvoetbal. Door het efficiënter inzetten van de scouts van beide organisaties kan het scoutingsgebied aanmerkelijk worden vergroot, zo luidt de uitleg van de Enschedeërs via de officiële kanalen. Verder zal de samenwerking de kwaliteit van de opleidingen verhogen.

Talentvolle pupillen zullen op een tweetal locaties, Deventer en Hengelo, worden uitgenodigd voor een aantal trainingen onder leiding van trainers van FC Twente/Heracles en Go Ahead Eagles. Zo kunnen talentvolle spelers in hun directe omgeving hun talenten tonen en zijn lange reisafstanden niet meer noodzakelijk.

Intussen zal een stuurgroep nader bezien of de samenwerking kan worden uitgebreid tot de gehele jeugdopleiding. Hiermee lopen de partijen vooruit op de plannen van de KNVB om te komen tot veertien landelijke RJO's (Regionale Jeugd Opleidingen), waarbij samenwerking tussen de BVO's onderling van essentieel belang is.
451 °F
  maandag 3 november 2008 @ 17:36:40 #289
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_62912803
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

020 dit, 020 dat.
Je kan het woord Ajax niet eens over je lippen krijgen
Vecht dat maar ergens anders uit, jongens. Hier hebben we het alleen over 0546
451 °F
pi_62913314
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:35 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Nou, krijgt eindelijk niet heracles de slechtere spelers maar eagles
pi_62928607
quote:
Beloften raken spoor bijster in Volendam

Jong Heracles Almelo heeft in de competitie de derde nederlaag op rij geleden. De ploeg speelde een redelijke eerste helft en werd na de rust volledig weggetikt. Aan het einde stond er een ontluisterende 4-0 op het scorebord.

René Kolmschot, die na afloop zou spreken van een terechte nederlaag, kon deze avond beschikken over Sebastiaan Steur. De aanvaller maakte zijn rentree na een liesblessure en hielp samen met Vojtech Schulmeister (2x) en Denis Mangafic een aantal kansen om zeep.

In de tweede helft ging de ploeg aanvankelijk op dezelfde voet verder. Een afstandsschot van Furdjel Narsing betekende het keerpunt in de wedstrijd. Na het doelpunt nam FC Volendam met vechtvoetbal de regie in handen. Heracles Almelo had er geen antwoord op en moest machteloos toezien hoe de score werd opgevoerd. In dit duel kregen Jef Meinderink en Dennis Rosink een gele kaart.

Opstelling: Dennis Telgenkamp, Emmanuel Boakye, John Lubbers (60.Serdar Gökkaya), Marnix Smit, Jef Meinderink, Dennis Rosink, Qays Shayesteh, Sebastiaan Steur (75.Kelvin Veensma), Denis Mangafic, Bas Dost en Vojtech Schulmeister (60.Nino Beukert).
Die lijken de doelstelling (kampioen) te kunnen vergeten.

@Apoc. Ik denk dat het inderdaad lastig wordt om losse kaarten te kopen, zeker als ze aardig blijven presteren. Maar hoe snel de kaarten verkocht zijn heb ik geen idee van.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:09:22 #292
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62928792
Jezus wat slecht van de beloften zeg
Schulmeister was aan het begin nog wel in vorm, maar dat gaat de laatste tijd ook niet echt lekker meer.
Als ik trouwens zo die opstelling zie dan moeten ze zich de ogen uit de kop schamen man
29.10 Novastar HMH
pi_62930723
6 selectie spelers erbij en dan 4-0 verliezen
pi_62931041
Wat is het plan met Schulmeister? Ik krijg een beetje het gevoel dat hij de stap naar 1 moeilijk kan zetten.
That's all folks!
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:35:51 #295
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62932605
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het plan met Schulmeister? Ik krijg een beetje het gevoel dat hij de stap naar 1 moeilijk kan zetten.
Eerst maar eens scoren in het tweede he.
29.10 Novastar HMH
pi_63018271
quote:
Rahim via 'klein wonder' terug in Almelo

ALMELO - De Afrikaanse profvoetballer Rahim Ouedraogo (28) is dank zij een 'klein wonder' komende zaterdag toch aanwezig bij het officiële afscheid van zes spelers die deze zomer Heracles Almelo verlieten. De club wist de naar Burkina Faso teruggekeerde centrale verdediger in de afgelopen maanden niet te achterhalen.

Dat lukte een verslaggever van De Twentsche Courant Tubantia op de valreep wel. Donderdag, twee dagen voor de reünie, kreeg hij Rahim aan de lijn. Vervolgens werd Heracles op de hoogte gebracht. Razendsnel werd vandaag door de club een ticket geregeld. In de krant van vrijdag het wonderlijke relaas van de verloren zoon die weer opdook en zaterdag terugkeert in het Polman Stadion.
Ik schrok, dacht even dat hij weer een contract had getekend.
pi_63020302
Rahim, de grootverdiener die geen pepernoot raakte
pi_63035580
Inderdaad.
pi_63035620
quote:
Van der Struijk: "We moeten gewoon winnen bij Heracles"

Vitesse-verdediger Frank van der Struijk had het geluk niet altijd aan zijn zijde bij de eerste wedstrijden voor zijn nieuwe club. "Gelredome was tot nu toe een slechte omgeving voor mij. Er ging iedere keer wat mis."

"Tegen ADO liep het eindelijk wel lekker. Het leek toch weer mis te gaan, want ik trapte in een kuiltje. Gelukkig kon ik mijn pijn verbijten", zegt de van Willem II overgekomen verdediger tegenover Omroep Gelderland.

Van der Struijk, die vanwege de afwezigheid van Jeroen Drost en Nicky Kuiper als gelegenheidslinksback begint, verwacht een overwinning tegen Heracles Almelo. "Kunstgras vind ik helemaal niks. Maar dat neemt niet weg dat we daar gewoon moeten winnen. We zijn nu goed bezig. En met Willem II heb ik er eigenlijk ook nooit problemen gehad."

Heracles - Willem II 1-0
Heracles - Willem II 2-2
Heracles - Willem II 1-0
pi_63035666
quote:
"Onze kansen zullen liggen bij het veel drukzetten en aanvallend voetbal”

Morgenavond (zaterdag, aanvang 19.45 uur) speelt Heracles Almelo thuis tegen Vitesse. Na de laatste training sprak Heracles.nl met trainer Gert Heerkes.

"We hebben twee blessures en dat zijn Kwame Quansah en Mark-Jan Fledderus en één geschorste speler, Ricky van den Bergh. Voor de rest is de groep helemaal inzetbaar. Vitesse is een hele goede ploeg de laatste weken. Ze zijn het seizoen moeizaam begonnen, maar ik heb het idee dat ze hun concept een beetje gevonden hebben en de juiste samenstelling van de spelers. Vitesse heeft individueel enkele goede spelers zoals Santi Kolk en Nicky Hofs is een goede aankoop. Vitesse heeft ook een redelijk dicht centrum, het zal moeilijk worden. Ik denk dat het een gelijkwaardige wedstrijd wordt en dat met name door het fanatieke thuispubliek en het thuisvoordeel er een stukje extra motivatie in onze groep kan komen. Ik verwacht dat onze verdediging in staat moet zijn de gevaarlijke aanvallen van Vitesse te stoppen. Onze kansen zullen liggen bij het veel drukzetten en aanvallend voetbal”.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')