Dan zal ie inmiddels wel gevallen zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:32 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zit bij de Friesland Bank en daar werkt het internetbankieren zo vaak niet dat ik het niet eens zou merken als de bank viel.
Nee, dat valt nog meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan zal ie inmiddels wel gevallen zijn
Tja, dat is net zo nutteloos als het geld op een IJslandse bank zetten, dus ga je gangquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:28 schreef WeMan het volgende:
ik heb geld overgeschreven naar RMS Hardcore Maluku Pasar Malam jeweetztoch
De Postbank werkt nooit. Maarja de Rabo is tegenwoordig ook opvallend vaak wegens technische werkzaamheden 's nachts niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:52 schreef omapietje het volgende:
Postbank hier werkt niet maar dat lijkt me eerder normaal ... toch ?
Doet ut al weer zie je geen paniek onze centjes ( om met ome Nout te spreken) staan veilig ....toch ?
valt wel mee, ik zit 5 uur later dan jullie, en als ik inlog om 7 uur in de morgen (2 uur Nederlandse tijd) dan werkt het altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Postbank werkt nooit. Maarja de Rabo is tegenwoordig ook opvallend vaak wegens technische werkzaamheden 's nachts niet beschikbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |